Håret også ja!!! Jeg dusjer vanligvis håret 2 ganger i uka, men nå blir det fett allerede neste dag...Samme her.. veldig fet hud og fett hår. Håper det gir seg snart! Var motsatt forrige graviditet, så dette så jeg heller ikke komme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håret også ja!!! Jeg dusjer vanligvis håret 2 ganger i uka, men nå blir det fett allerede neste dag...Samme her.. veldig fet hud og fett hår. Håper det gir seg snart! Var motsatt forrige graviditet, så dette så jeg heller ikke komme
Noen her som har veldig lite murringer/menssmerter?? Kjenner bare litt stikninger nå og dag og er lei av og ikke kjenne noe som helst nesten. Skal uansett ta hcg blodprøver til uka for og sjekke ståa, alt for tidlig med ul uansett så det gidder jeg ikke sjekke. Veldig rar sykelus denne mnd, med litt sein el og lenge el smerter så ikke helt sikker på hvor langt på vei annet enn positiv graviditetstest og ingen blødning
Æsj, jeg også. Masse rundt munnenJeg har fått helt sykt med kviser, og får nye hver dag
Kjenner ingen murring! Ytterst lite symptomer. Noen ville tenkt at det var fælt, jeg klarer å nyte det. (Er tredje ungen, så er nok derfor)Noen her som har veldig lite murringer/menssmerter?? Kjenner bare litt stikninger nå og dag og er lei av og ikke kjenne noe som helst nesten. Skal uansett ta hcg blodprøver til uka for og sjekke ståa, alt for tidlig med ul uansett så det gidder jeg ikke sjekke. Veldig rar sykelus denne mnd, med litt sein el og lenge el smerter så ikke helt sikker på hvor langt på vei annet enn positiv graviditetstest og ingen blødning
Ja 5 her, men snart 10 år siden jeg ble gravid sist. Satser på alt er som det skal. Takk for svarKjenner ingen murring! Ytterst lite symptomer. Noen ville tenkt at det var fælt, jeg klarer å nyte det. (Er tredje ungen, så er nok derfor)
Ja det er helt normaltNormalt med mensmurringer? Uten at det må være noe galt?
Jeg syns det var verst i starten sist, men det er vel forskjellig.Jeg er sykt irritabel allerede, kan bli et tøft svangerskap om dette fortsetter (for meg og samboer)
Ja, det husker jeg at jeg har blitt de andre gangene også, men ikke når jeg kjører selvFlere som opplever å bli bilsyk når de er gravid?? Skulle kjøre en tur for å fylle drivstoff på bilen, det gikk OVERHODET IKKE BRA!! Jeg måtte stoppe å kaste opp på veien hjem, og sprang rett på do når jeg kom hjem og kastet opp. Er kvalm enda, selv om det er over 2 timer siden..
Ja! Spesielt på kvelden blir jeg iskald på hender og føtterFryser og er kald, hele tiden! Flere som er det?
Er det virkelig vanlig å være SÅ trøtt så tidlig? Altså... Jeg er såvidt 5 uker på vei.... Føler det svir i øynene konstant....
5+2 i dag. Fremdeles ikke kvalm. Andre som ennå ikke har kjent noe særlig kvalme?