Hvilke symptomer har du?

Samme her.. veldig fet hud og fett hår:eek:. Håper det gir seg snart! Var motsatt forrige graviditet, så dette så jeg heller ikke komme:think005
Håret også ja!!! Jeg dusjer vanligvis håret 2 ganger i uka, men nå blir det fett allerede neste dag... :shifty::shifty:
 
Noen her som har veldig lite murringer/menssmerter?? Kjenner bare litt stikninger nå og dag og er lei av og ikke kjenne noe som helst nesten. Skal uansett ta hcg blodprøver til uka for og sjekke ståa, alt for tidlig med ul uansett så det gidder jeg ikke sjekke. Veldig rar sykelus denne mnd, med litt sein el og lenge el smerter så ikke helt sikker på hvor langt på vei annet enn positiv graviditetstest og ingen blødning

Har heller ikke mye murringer, bare nå og da :)
 
Noen her som har veldig lite murringer/menssmerter?? Kjenner bare litt stikninger nå og dag og er lei av og ikke kjenne noe som helst nesten. Skal uansett ta hcg blodprøver til uka for og sjekke ståa, alt for tidlig med ul uansett så det gidder jeg ikke sjekke. Veldig rar sykelus denne mnd, med litt sein el og lenge el smerter så ikke helt sikker på hvor langt på vei annet enn positiv graviditetstest og ingen blødning
Kjenner ingen murring! :) Ytterst lite symptomer. Noen ville tenkt at det var fælt, jeg klarer å nyte det. (Er tredje ungen, så er nok derfor)
 
Skikkelig dunkende hodepine og kvalm i kveld.. Lurer veldig på om det er graviditeten eller noe annet..:hungover:
 
Er det virkelig vanlig å være SÅ trøtt så tidlig? Altså... Jeg er såvidt 5 uker på vei.... Føler det svir i øynene konstant....
 
Jeg er sykt irritabel allerede, kan bli et tøft svangerskap om dette fortsetter (for meg og samboer)
 
Hadde litt murringer, bekkenløsning, trøtt og litt ømme pupper - nå er alt borte bortsett fra trøtt og litt bekkenløsning
 
Før positiv test 4+0: Plutselig svimmel eller litt kvalm. Ble særlig svimmel på buss/trikk eller hvis jeg stod litt lenge. Forstoppelse. Trøttere enn vanlig. Ble veldig varm mens jeg sov. Mensmurringer.

Etter positiv test: Veldig trøtt. Forstoppelse en stund men det har gitt seg mer nå. Fortsatt plutselig svimmel. Er dette blodtrykksfall?

Den siste uka (er 6+0 idag): Ekstremt trøtt. Sovner plutselig på dagtid. Gjør det sjeldent med mindre jeg er syk men nå greier jeg ikke holde øynene oppe. Føler meg helt slått ut innimellom. Svimmel når jeg reiser meg. Lett hodepine innimellom. Kjennes ut som hodet er ekstra slitent. Dårlig søvn (våkner hele natta). Drømmer masse og veldig «ekte» og stressende drømmer. Fortsatt veldig varm om nettene. Kjenner noen ganger litt trykk/spreng ved livmor og at det verker litt. Også noen stikninger og murringer. Har hatt to episoder med forferdelige magesmerter som gjorde meg litt redd. Ellers to dager med veldig ømme bryster i starten av uka, men nå er de ikke så ømme. Brystvortene ser større ut enn vanlig og kjennes litt sensitive ut. Er ellers også litt overfølsom, men det kan skyldes andre ting også. Stakkars mannen!

Ingen kvalme. Gleder meg litt over symptomene fordi jeg noen ganger tror at jeg bare har innbilt graviditeten, men det at jeg ikke har vært kvalm bekymrer meg litt. Får prøve å heller glede meg over det!
 
Flere som opplever å bli bilsyk når de er gravid?? Skulle kjøre en tur for å fylle drivstoff på bilen, det gikk OVERHODET IKKE BRA!! Jeg måtte stoppe å kaste opp på veien hjem, og sprang rett på do når jeg kom hjem og kastet opp. Er kvalm enda, selv om det er over 2 timer siden.. :meh::meh:
 
Flere som opplever å bli bilsyk når de er gravid?? Skulle kjøre en tur for å fylle drivstoff på bilen, det gikk OVERHODET IKKE BRA!! Jeg måtte stoppe å kaste opp på veien hjem, og sprang rett på do når jeg kom hjem og kastet opp. Er kvalm enda, selv om det er over 2 timer siden.. :meh::meh:
Ja, det husker jeg at jeg har blitt de andre gangene også, men ikke når jeg kjører selv:shy:
 
Murring,lett irritert,lett rørt(måtte gå på do så ingen skulle se meg da sønnen scoret i en kamp og jeg begynte grinexsmile5) og ekstreeeeemt vondt i puppene:banghead:
 
Er det virkelig vanlig å være SÅ trøtt så tidlig? Altså... Jeg er såvidt 5 uker på vei.... Føler det svir i øynene konstant....

Ja...dessverre....fikk vite av jordmor sist at det er fordi kroppen bruker så mye energi på å produsere morkake osv. For min del gikk det over i 2.trimester sist :happy:
 
Merker jeg er så utrolig irritert for småting, småting jeg ikke brydde meg katta om før :wacky:
 
5+2 i dag. Fremdeles ikke kvalm. Andre som ennå ikke har kjent noe særlig kvalme?

Jeg er kvalm innimellom denne gangen, men forrige svangerskap kan jeg ikke huske å ha vært kvalm i det hele tatt:)
 
Back
Topp