Hvilke symptomer har du?

Det sa jeg også i går, i dag føles det egentlig ut som en mild hangover :banghead:
Hodepine, «tåkete» i hodet og uggen i kroppen

Hehe, regner med det kommer tidsnok. Forrige gang var jeg veldig heldig og hadde bare noen dager her og der med sykt kvalme. Spent på hvordan dette svangerskapet blir!
 
Her er det fortsatt kvalmen som plager mest. Kvalm store deler av dagen..
 
I dag har jeg vært i ganske bra form, og hatt mye mer energi enn de siste tre dagene. Så har holdt på i hele dag, men nå datt jeg rett i do og måtte legge meg nedpå litt. Har litt lavt blodtrykk, og det pleier å bli enda lavere under svangerskap. Så kjenner det svimler for meg rett som det er. Ellers er det mest stikk og strekk i livmor og lysker jeg har kjent på i dag:)
 
For noen timer siden hadde jeg ingen symptomer...så bare BÆM! Tidenes smerter i området rundt korsryggen nå.
 
Lite symptomer frem til etter middag, da slo kvalme og akutt trøtthet til. Måtte legge meg og sov en time. Føles litt som en hangover ja, var helt slått ut av det fra uke 5 til 22 sist :hungover: Håper det ikke blir like ille, men i kveld ble jeg skeptisk.. er bare 3+6 jo!

Ellers har jeg ekstremt kort lunte, blir skikkelig sint på teite ting! Var akkurat sånn sist også. Lett halsbrann, veldig urolig mage og noen kramper i magen. Tørst.

Puppene vokste til ballonger på ivf-medisinene, så egentlig er de bedre enn de var for to uker siden :hilarious:
 
Litt mere symptomer i dag, uggen i kroppen og tåkete i hodet. Ømme pupper og svimler veldig når jeg reiser meg...
 
Dette er mitt andre svangerskap, og symptomene er få. Med første var det oppfølgning rett etter eggløsning pga smerter. Ble fulgt opp pga mistanke om eggstokkbetennelse eller graviditet utenfor livmor denne gangen er det kun litt ømme pupper og litt ekstra trøtt... Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid
 
Dagens symptomer, hjertebank, skikkelig hjertebank! Og blodtrykksfall hver gang jeg reiser meg...
 
Sinnsykt vondt i korsrygg. Aldri hatt det før, heller ikke forrige svangerskap. :wtf:
 
For noen timer siden hadde jeg ingen symptomer...så bare BÆM! Tidenes smerter i området rundt korsryggen nå.
Ja det har jeg også hatt i dag!!! Blir nervøs for det er skikkelig "nå kommer mensen" smerter :hungover: er det her vanlig? Haha
 
Jeg er forferdelig tungpust!! Flere enn meg? Er tungpust bare av å sitte i sofaen uten å gjøre noe :hilarious: Høres ut som en gammel røyker når jeg beveger meg, trenger ikke ha tempo en gang :facepalm:
 
Jeg er forferdelig tungpust!! Flere enn meg? Er tungpust bare av å sitte i sofaen uten å gjøre noe :hilarious: Høres ut som en gammel røyker når jeg beveger meg, trenger ikke ha tempo en gang :facepalm:
Haha her også. Blitt litt mer vant til det nå, var ille da jeg tok FSH (ivf). Klarte ikke ta trappa opp på jobb, 4. etg
 
Jeg er forferdelig tungpust!! Flere enn meg? Er tungpust bare av å sitte i sofaen uten å gjøre noe :hilarious: Høres ut som en gammel røyker når jeg beveger meg, trenger ikke ha tempo en gang :facepalm:
Jeg er også mer tungpustet enn til vanlig..
 
Hadde MYE mensmurringer 1-2 dager rundt ikm. Var litt kvalm i går, men ikke vært det i dag. Plutselig fått veldig uren hud og fett hår:wideyed: Kjenner bukselinningen litt bedre en før:rolleyes:
 
Sporadiske murringer, tretthet, uvell før frokost og en ubestemmelig gravidfølelse :love017
 
Merket et veldig overraskende et i dag, som kom brått på meg.. Væske i puppene :wideyed: trodde virkelig ikke det var vanlig så tidlig!
 
Ikke så mange fremtredende symptomer lengre. Kvalm litt nå og da. Føttene hovner opp mot kvelden. Sover dårlig. Oppblåst, mer trøtt enn ellers..
 
Ingen ting bortsett fra trøtt, bekkenløsning og veldig sensitive brystvorter. Fortsetter dette sånn kan det være mitt beste svangerskap :D
 
Begynte å bli kvalm forrige fredag, det har ikke vært veldig intenst eller overveldende enda. Sleit veldig med kvalme og oppkast sist svangerskap.
Ganske sliten, legger meg tidlig. Rastløse bein om natta. Ammer fortsatt datteren min, og jeg er skikkelig sint om morgenen når hun vil ha pupp ellers går det helt fint.
 
Når begynner brystvortene å bli litt ømme.
 
Back
Topp