Hvilke symptomer har du?

- Mye murringer. Kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet. Men det har vart i maange dager, og jeg hadde det likt sist graviditet :joyful:
- Stikking og strekking. Kjenner også at det strekker rundt livmor bare blæra har bittelitt innhold
- Litt sånn stikkende og brennende følelse i brystene.
- Glemte nesten: oppblåst!

Føler meg relativt bra da, men murringa er litt plagsom og vond innimellom. :shy:

Stikkinger i livmora, litt menssmerter og veldig ømme pupper:happy: litt kvalm om det er lenge siden jeg har spist

Fryser og er kald, hele tiden!:nailbiting: Flere som er det?:rolleyes:
Jepp! Har frøse i begynnelsen i begge mine tidligere svangerskap og fryser nesten konstant nå også:confused:

Trøtt og oppblåst. Er like stor nå som da jeg var 20 uker på vei med kommende storebror! Men det går vel bort, så kommer «ekte» magen etterhvert. Fødte for 9mnd siden når jeg ble gravid, så blir vel større denne gang! Når kommer kvalmen? 4+2 i dag og nyter enn så lenge få symptomer :hilarious:

Trøtt og oppblåst. Er like stor nå som da jeg var 20 uker på vei med kommende storebror! Men det går vel bort, så kommer «ekte» magen etterhvert. Fødte for 9mnd siden når jeg ble gravid, så blir vel større denne gang! Når kommer kvalmen? 4+2 i dag og nyter enn så lenge få symptomer :hilarious:
Husker jeg ble veldig fort stor og oppblåst med forrige, men har ikke blitt det ennå denne gangen. 5+0 i dag. Ingen kvalme ennå heller:)

Husker jeg ble veldig fort stor og oppblåst med forrige, men har ikke blitt det ennå denne gangen. 5+0 i dag. Ingen kvalme ennå heller:)
Får håpe den holder seg borte hele svangerskapet, men hvertfall en liten stund til :shy:

Syyykt oppblåst og vondt i ryggen om kvelden, ellers ingen plager.

Fryser og er kald, hele tiden!:nailbiting: Flere som er det?:rolleyes:

Samme her! Bortsett fra på natta, da er jeg veldig varm. Det må være en av de få tingene jeg ikke savner med å være gravid/barselkvinner: å være såå varm hele tiden :dead: Men absolutt verdt det:love7

Samme her! Bortsett fra på natta, da er jeg veldig varm. Det må være en av de få tingene jeg ikke savner med å være gravid/barselkvinner: å være såå varm hele tiden :dead: Men absolutt verdt det:love7
Jeg blir også veldig varm på natten. Frustrerende at det veksler sånn:wacky:

Sover lite om natten, litt kvalm til tider gjennom hele døgnet, svake «menssmerter», ømme bryster. Men gleder meg egentlig litt over symptomene:)

Noen her som har veldig lite murringer/menssmerter?? Kjenner bare litt stikninger nå og dag og er lei av og ikke kjenne noe som helst nesten. Skal uansett ta hcg blodprøver til uka for og sjekke ståa, alt for tidlig med ul uansett så det gidder jeg ikke sjekke. Veldig rar sykelus denne mnd, med litt sein el og lenge el smerter så ikke helt sikker på hvor langt på vei annet enn positiv graviditetstest og ingen blødning

Blitt så veldig følsom da!:wideyed: Tårene spruter av den minste lille ting.. På både godt og vondt:sad010

Jeg har fått helt sykt med kviser, og får nye hver dag :sad010

Back
Topp