Hvilke symptomer har du?

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Som overskriften sier, hvilke symptomer har du/har du hatt? Når kom de? Og hvor langt er du på vei nå?
 
Irritert for alt! Stakkars mannen. Eg høre da jo sjøl på meg, men klara ikkje gjera nåke med da. Da skal leggast til at eg i tillegg måtte slutte å snuse. Så det e nikotinabstinenser og hormoner i ein salig kombinasjon :cool:
 
Har hatt mine typiske pms symptomer: mensmurringer i livmora, hetetokter og humørsvigninger. Eneste forskjellen var at jeg igår hadde en del stikninger i livmora istede for de såkalte murringene, man tror nok dette bare er Lutinus. Med andre ord har jeg ikke hatt trua på at testen ble positiv :p
 
Jeg var så kvalm på søndag så fikk første mistanke da. Viste seg å være omgangssyke og jeg lå strak i to dager. Da jeg var bedre hadde jeg så utrolig vondt rundt halebeinet, og dette gjorde at mistanken og håpet kom tilbake. Testet positivt den dagen, og da kom ømme pupper som bare ble værre utover dagen. Ellers føler jeg meg litt trøtt, og til tider uggen. Blir merkelig nok kvalm etter måltid. Men alt dette kan jo være etterdønninger etter omgangssyke:hungover:
I dag har jeg vært på jobb igjen, og da kjente jeg veldig på trøttheten:sour:
 
Ja, også kjenner jeg en det strekk og stramming nederst i magen og i lyskene.
 
4/5 dpo hadde jeg en veldig merkelig følelse helt nederst i magen, samt en del vondt. Såpass at jeg kommenterte det til ene kollegaen min.

9 dpo var jeg mektig irritabel, så mye at jeg la merke til det selv. Tenkte at pms var på vei :p

10 dpo hadde jeg egentlig ingen merkbare symptomer, men klarte ikke å holde meg fra å teste. Kunne skimte noe helt svakt. Fikk ingen følelser rundt det, kjemisk de to forrige pp og fryktet det igjen.

10 dpo (mandag) på kvelden ble jeg rammet av en sinnsykt kvalme. De neste dagene har jeg hatt mye kvalme til og fra gjennom dagen. Er også veldig trøtt, helt skutt etter jobb og sliter litt med å kjøre hjem fra jobb. På tirsdag (11 dpo) og i dag (13 dpo) har jeg måtte stoppe på vei hjem for å kjøpe noe å drikke for ikke å sovne..

I går, 12 dpo var hcg på 54, ny blodprøve i morgen. Greit å få tatt når man jobber på sykehus :)

___________________________

14 dpo var hcg på 149 :)
Kvalmen er det verste her, den ligger gjerne i bunnen hele dagen og kommer som kastet over meg mange ganger om dagen i syke tilfeller. Kaster heldigvis ikke opp.
Og så trøtt.. spesielt når jeg kjører bil.. ikke bra.
 
Last edited:
OG BÆM så kom kvalmen kastende over meg :meh:
 
Lett rørt, stikkinger i livmor og kvalm. Sykt dårlig form, men er og forkjølet :p våkner kl 02 HVER natt
 
Blodtrykksfall hele tiden, giga boobs.. mensmurringer og trøtt :rolleyes:
 
Kvalme- og trøtthetsbølger som kommer med jevne mellomrom. Imens innimellom føler jeg meg helt fin. Godt å kjenne litt symptomer :D
 
4+0 i dag og absolutt ingen symptomer, men pleier heller ikke ha noen før mens
 
Ingen særlige symptomer enda. Litt tidlig kanskje. Har bare hatt som ligner litt på mens smerter. Og så litt humørsvingninger. Ble veldig sint idag da de var tom for biolaen min på butikken...:laughing002
 
Så mye kvalm :meh: kan ikke huske det fra sist..
 
Jeg har hatt så mye svake symptomer denne gangen at jeg har vært bombesikker på at jeg er gravid før det gav utslag på test. Vonde pupper fra 5 dpo, kvalm fra 7 dpo, litt halsbrann og murringer. Trodde ikke det var mulig med symptomer så tidlig, lurer på hvor dette skal ende :hilarious: men jeg tar de gledelig imot :Heartred
 
Hele uka her har jeg våknet rundt 02 HVER natt, lys våken. To netter har jeg vært våken fra 02-05, resten har jeg sovnet etter en stund. Er sulten og kvalm, og det er ekstra tungt når jeg må stå opp med frøkna :p
 
Kvalm fra jeg våkner og til sånn ca 15-16 på dagen.. Dårlig matlyst, alt av mat vokser i munnen på meg.. Så langt det eneste jeg ikke sliter med å få ned er sprite og french fries :meh: til og med vann gjør meg kvalm :(

Edit: Og KRONISK TRØTT!! Måtte kaste inn årene før kl 22 i går, da hadde jeg allerede sovet en stund på sofaen :hilarious:
 
Blodtrykksfall og neseblod :dead:
 
Back
Topp