Hvilke symptomer har du?

Hadde ingen symptomer før uteblitt mensen. Men når jeg nå har latt det synke inn et lite døgn, så har jeg vært varm i det siste (trodde det var mild feber siden de tre andre i huset har hatt feber).

Nå har det vart 2 uker. Pleier å fryse og vil fyre når det er på 19/20 grader i huset. Nå er det det som er mest passelig temp (men må fyre for barna og mannens del da.)

Er forøvrig kronisk trøtt. Men har to barn på akkurat fylte ett og tre år og 100% jobb som er relativt krevende, så om det er et symptom nå tror jeg ikke.

Har hatt tunge, vonde pupper, men i dag har de vært litt bedre! Ganske sterke smerter i mage og rygg, men ellers veldig fin i formen. Går oftere på toalettet og er litt trøtt!

Brystvortene mine er mye mer ømme enn før. Jeg er trøtt, og i dag er jeg skikkelig kvalm :meh:

Enste her, så vidt noen murringer innimellom og liga smerter engang i blant. Mye utflod da. Igjen kvalme men det har jeg ikke brukt og få før mellom 7-8 uke. Ingen ømmebryster det hadde jeg kun i 1 sv.skap (har 4) Jeg hadde alt jeg kunne få av symptomer i 1 sv.skap mens dem andre 3 Veldig lite, ikke noe forskjell på der det har gått bra eller dårlig heller.

Ingen symptomer :( er så redd det ikke skal gå veien! Er 5+5 i dag, og har i grunn ikke merka noe anna enn ømme bryster dagen for 12 dpo (ikke noe særlig etter) og manglende mens selvsagt. Tok blodprøve i dag. Håper på svar i morgen, og fine og høye tall ❤

Ømme og større pupper, vonde nipler. Småkvalm innimellom, ekstremt trøtt og lettrørt :)

Lite symptomer her... Men det hadde jeg med førstemann også.

Ømme pupper er det eneste, pluss litt trøttere enn normalt på ettermiddagen/ kvelden.

Nytt symptom: oppblåst!
H e r r e g u d! Ser ikke ut. Måtte holde inne magen på jobb i dag. Dette blir hardt fremover...

H e r r e g u d! Ser ikke ut. Måtte holde inne magen på jobb i dag. Dette blir hardt fremover...
Du er ikke alene om det! Jeg ser ut som jeg er nærmere 6mnd og funderer på hvordan jeg skal klare å holde magen skjult uten å gå i telt

du er ikke aleine!!! Fikk spørsmål på nyttårsafta kor langt eg var på vei?....4 mnd? Eg skal gi deg 4 mnd eg!!! :hilarious::hilarious::hilarious: Dette blir noen lange uker fremover

Ømme brystvorter
Oppblåst
Kvalm til og fra
Trøttere enn ellers
Murringer/menssmerter i magen/ryggen
Vondt i hofte/bekken venstre side

Hodeverk:sour:

Ømme brystvorter
Oppblåst
Kvalm til og fra
Trøttere enn ellers
Murringer/menssmerter i magen/ryggen
Vondt i hofte/bekken venstre side

Jeg er også mye mer hard i magen nå enn ellers

Ja; det har jeg også! Var litt usikker på om det var et symptom...

Og promper masse! Stakkars mannen :hilarious::hungover:

eg e begynt å rape, noe eg aldri har gjort før :hilarious: mannen såg rart på meg, han har aldri hørt det før fra mrg. Så han spurte: går det bra med deg? :hilarious::hilarious:

Mye blodtrykksfall, ømme bryster og trøtt på ettermiddagene :-)

Back
Topp