Hvilke symptomer har du?

Jeg har så masse tester, så jeg tenker ta test ca annahver dag til de er brukt opp :angelic: Betryggende og artig (så lenge de fortsetter å stige :shy:)

Nå tok jeg også i dag, og fant frem termometeret igjen. Begge deler ser fint ut! :joyful: Det er betryggende ja, og se at streken kommer fortere og sterkere frem:Heartred
Nå tror jeg planen min er å ta temperaturen på morgenen innimellom bare, og så lenge tempen er høy, skal jeg prøve å la testene ligge :p

Trøtt og sliten hele tiden, sliter med halsbrann om morgenen, blir fort kvalm av den minste ting, må tisse ofte og våkner et par turer om natten for å gå på do:Heartred

Skjønte jeg var gravid 3 dager før forventet mens; hodepine, svimmel og ømme bryster.

så kom kjempeirritasjoen (men tror kanskje det var cold turkey på snusen ):shifty:

Jeg er bare 4+4, men har de siste Dagene vært så utrolig plaget av murring og press i armer og bein. Hadde absolutt ikke dette forrige gang. Kjennes ut som om jeg går på puter, og fingrene dovner bort. Vanlig å være plaget av vann i kroppen så tidlig? (gikk opp 2-3kg over natten).

Ellers ufattelig trøtt, sulten hele tiden og hodepine. Men ingen kvalme enda - så krysser fingrene. Spydde til og med uke 17 sist

Last edited:
Symptomene tar seg opp her.. Fryser fremdeles veldig, hele tiden!:confused: Helt vilt trøtt og slapp. Veldig emosjonell. Jevnt over litt kvalm, men ikke noe krise foreløpig. Synes kanskje at buksene strammer litt mer enn før:rolleyes:

4+5
-«Svir» i brystene. Og niplene er veldig såre. Kanskje antydning til større bryster også.
-Murring innimellom. Akkurat nå er det på et nivå der det ikke er vondt.
-Følsom. Litt raskere irritert på mannen. Innimellom «babybrain».
-Oppblåst.

Føler fortsatt at symptomene er på et fint nivå. Er kun murringa som er plagsom og vond innimellom. :p

6+5 og føler meg overhode ikke gravid. Det kombinert med litt blødninger er dritt :(

Kommet ett nytt ett de siste dagene. Kaffe smaker ekkelt :wideyed: så ikke den komme, elsker kaffe :hilarious:

Utrolig trøtt og slapp etter jobb. Samboer kommenterte det i går og var bekymret, for det hadde jeg da aldri vært de andre gangene. Bare han som har dårlig hukommelse, for jeg var veldig trøtt første gangen. Gjorde ikke annet enn å gå på jobb, og sove etterpå :hilarious:
Så er jeg fortsatt kvalm innimellom, men kan holde det i sjakk med å ta et halvt knekkebrød når jeg kjenner kvalmen kommer. Har ikke kastet opp enda heldigvis, så skal ikke klage! Har bare sånn brekningsfornemmelse i halsen på formiddagen. Hodepine og generelt sliten hele dagen.

Brystene er ømme og fastere, måtte handle nye bh-er med større cup:p

Jeg er forferdelig tungpust!! Flere enn meg? Er tungpust bare av å sitte i sofaen uten å gjøre noe :hilarious: Høres ut som en gammel røyker når jeg beveger meg, trenger ikke ha tempo en gang :facepalm:
Haha, her også! Har hund, og vanligvis går jeg lett som en plett på tur. Men i dag ble jeg tungpustet av de minste oppoverbakkene ;)

Kvalme, oversensitive nipler (altså, det kjennes gjennom bh, genser og jakke!), murring i magen og oppblåsthet kombinert med «lille larve aldri mett»

Der kom kvalmen..6+0. Ikke sånn sykt kvalm - at jeg må legge meg ned. Men veldig urolig følelse i magen. Spent på hvordan dette utvikler seg!

Hei! Det har jeg også.. Hvor ofte og hvordan settinger er det verst hos deg?

Det varierer veldig. De fleste dager kjenner jeg ingenting, men i dag f eks stikker det veldig både i begge lyskene og i midten (der livmora er). Er så ubehagelig akkurat nå at jeg orker ikke å være oppreist :angelic:

Det varierer veldig. De fleste dager kjenner jeg ingenting, men i dag f eks stikker det veldig både i begge lyskene og i midten (der livmora er). Er så ubehagelig akkurat nå at jeg orker ikke å være oppreist :angelic:

Forstår.. Har mye stikninger spesielt nedover i underlivet om jeg beveger meg litt fort eller vrir meg rundt og snur meg, så ligger selv...Går det greit med deg ellers? Har du mange symptomer som er ubehagelig utenom? Ihvertfall veldig ubehagelig med de stikningene i lyskene og magen..

7+5 og jeg er helt ekstremt trøtt.. og kvalm store deler av dagen..

Forstår.. Har mye stikninger spesielt nedover i underlivet om jeg beveger meg litt fort eller vrir meg rundt og snur meg, så ligger selv...Går det greit med deg ellers? Har du mange symptomer som er ubehagelig utenom? Ihvertfall veldig ubehagelig med de stikningene i lyskene og magen..

har en del kvalmebølger, men det som er mest fremtredende nå er hodepine og ingen energi:sorry: I dag måtte jeg kaste inn håndkle og gå hjem fra jobb kl 9.00. Jobber i barnehage så det er virkelig ikke plassen å være når man går rundt som en zombie. Har en del blodtrykksfall også, som er litt ekkelt/ubehagelig. I dag har jeg slumret resten av dagen og er så tung i hodet. Tok Paracet, men hadde ingen effekt.

har en del kvalmebølger, men det som er mest fremtredende nå er hodepine og ingen energi:sorry: I dag måtte jeg kaste inn håndkle og gå hjem fra jobb kl 9.00. Jobber i barnehage så det er virkelig ikke plassen å være når man går rundt som en zombie. Har en del blodtrykksfall også, som er litt ekkelt/ubehagelig. I dag har jeg slumret resten av dagen og er så tung i hodet. Tok Paracet, men hadde ingen effekt.

Ååå... Akkurat identisk med meg.. Skikkelig tung i hodet og alt av prat fra mannen(adhd) blir til og med så tungt at lunten er litt kortere og det mener jeg jo ikke ondt mot han. Har selv jobbet i barnehage, men blir nå 15 år siden og da gikk jeg gravid med min første så forstår deg godt.. Blir helt surrete i hodet omtrent som en zombie ja.. Har de tre siste dagene skiftet så mye humør om enten at lunten er kort eller at jeg plutselig begynner å hylgrine så det er litt slitsomtSå føles nesten migrene aktig, bare det sitter i hele hodet.. Du også? Er også gjennom de kvalmebølgene så bare det er.... Ja, nok sutring.. HeheKan jeg få spørre deg om hvordan utfloden din er(beklager spm)? Min er hvit krem aktig(myyye)

Back
Topp