Hvilke symptomer har du?

Ååå... Akkurat identisk med meg.. Skikkelig tung i hodet og alt av prat fra mannen(adhd) blir til og med så tungt at lunten er litt kortere og det mener jeg jo ikke ondt mot han. Har selv jobbet i barnehage, men blir nå 15 år siden og da gikk jeg gravid med min første så forstår deg godt.. Blir helt surrete i hodet omtrent som en zombie ja.. Har de tre siste dagene skiftet så mye humør om enten at lunten er kort eller at jeg plutselig begynner å hylgrine så det er litt slitsomtSå føles nesten migrene aktig, bare det sitter i hele hodet.. Du også? Er også gjennom de kvalmebølgene så bare det er.... Ja, nok sutring.. HeheKan jeg få spørre deg om hvordan utfloden din er(beklager spm)? Min er hvit krem aktig(myyye)

Det føles som spenningshodepine hos meg, i hele hodet ja. Migrene har jeg også innimellom, men da bare på en side. Og det er mye vondere hos meg enn spenningshodepine.
Har en del utflod jeg også, men mer som tykk hvitt klebrig slim :wacky:

håper formen kommer seg i andre trimester, det har den iallefall gjort de andre gangene ☺️
 
Der tror jeg bekkenløsninga kom... Hadde ikke det med jenta mi, men nå kjennes det ut som jeg ikke skal klare å gå tvers over stua, liksom. Føles ut som jeg skal falle...
Får legge meg litt nå, så kan vi se i morgen hvordan det er. Har virkelig ikke lyst til å sykemelde meg nå allerede.
 
Kvalm og vondt i hodet, men ingen oppkast enda, så skal ikke klage. Kasta ikke opp en eneste gang med forrige, men var kvalm hele svangerskapet. Så får se hvordan det blir nå. Fortsatt bare 5+4, så kvalmen har kanskje ikke kommet for fullt enda :nailbiting:
 
5+ 5. Litt stikninger/murringer i mage og korsrygg og litt mer trøtt enn vanlig. Ellers har brystene blitt veldig mye fastere, større og vondere siste dagene. Litt fortere sulten. Klarer fortsatt å leve som normalt. Nyter så lenge det holder seg slik :joyful:
 
Det føles som spenningshodepine hos meg, i hele hodet ja. Migrene har jeg også innimellom, men da bare på en side. Og det er mye vondere hos meg enn spenningshodepine.
Har en del utflod jeg også, men mer som tykk hvitt klebrig slim :wacky:

håper formen kommer seg i andre trimester, det har den iallefall gjort de andre gangene ☺️

Ja, der er vi helt enig.. Alt blir på en måte mas og hodet er ikke identisk med Migrene hos meg heller, men ligger og verker/surrer i hele hodet Ja, utfloden her kan jeg ikke huske jeg hadde med mine to andre, men er så mye at jeg tror nesten det er blod og når jeg kikker så er altså truseinnlegg må byttes litt mer en ellers ja.. Hvordan går det med deg i dag? ♥️
 
I dag brekka jeg meg for første gang denne graviditeten. (Kan ikke spy). Med de andre spydde jeg 20 uker i strekk. Håper det ikke fortsetter. Ellers er det bare ømme pupper.
 
Ja, der er vi helt enig.. Alt blir på en måte mas og hodet er ikke identisk med Migrene hos meg heller, men ligger og verker/surrer i hele hodet Ja, utfloden her kan jeg ikke huske jeg hadde med mine to andre, men er så mye at jeg tror nesten det er blod og når jeg kikker så er altså truseinnlegg må byttes litt mer en ellers ja.. Hvordan går det med deg i dag? ♥️
Jeg ble hjemme fra jobb i dag. Klarte ikke å komme meg opp og avgårde. Så ligger her å vurderer å bestille legetime på mandag for å kanskje få en ukes sykemelding eller noe. Bare for å se om jeg kan komme litt ovenpå igjen. Sjefen min foreslo det i går, at jeg kunne jo ta en liten pause, og komme tilbake når formen er bedre. Hun er utrolig god og forståelsesfull.
Det enste jeg har gjort i dag er å få ungene på skolen, sove, og ligge å se på Netflix. Fått i meg litt mat og satt på en maskin med klær. Så må jeg legge meg nedpå igjen helt utslitt...bah.
 
Da mensen uteble hadde jeg sterke menssmerter og luftsmerter. Den kombinasjonene sendte meg i kne og jeg besvimte nesten ved 3-4 anledninger. Trodde jeg skulle miste frøet. Nå er jeg uke 7+2 og er, hvis jeg tenker hardt etter, litt trøttere enn ellers og har litt mild hodepine. Fryser muligens litt mer? Puppene endret seg litt i begynnelsen, ble tyngre og areola endret seg. Nå merker jeg ingenting.
 
Begynner nok på litt kvalme, brekker meg nå og da og følt meg uggen to kvelder på rad. Var et barn som gikk forbi meg og spiste ostepop, magen ble litt uvel da
 
Jeg ble hjemme fra jobb i dag. Klarte ikke å komme meg opp og avgårde. Så ligger her å vurderer å bestille legetime på mandag for å kanskje få en ukes sykemelding eller noe. Bare for å se om jeg kan komme litt ovenpå igjen. Sjefen min foreslo det i går, at jeg kunne jo ta en liten pause, og komme tilbake når formen er bedre. Hun er utrolig god og forståelsesfull.
Det enste jeg har gjort i dag er å få ungene på skolen, sove, og ligge å se på Netflix. Fått i meg litt mat og satt på en maskin med klær. Så må jeg legge meg nedpå igjen helt utslitt...bah.

Ja, godt du har en forståelsesfull lege❤️ Viktig det Beklager for litt sent svar her.. Er uføretrygdet jeg pga sterk fibromyalgi og det var langt fra det samme nå enn da, men nå er jeg 37.. Hvor gammel er du om jeg kan få lov å spørre? Jeg begynte å "verke" i høyre lysk i går kveld+ Hemoroider (flaut, men må få det ut).. Husker jeg hadde det med jenta mi som nå er 14 snart men trodde det var litt lenger ut i svangerskapet enn dette. Søkte opp og det sto at enten forstoppelse eller livmor som presser på.. Vet du om det er normalt i første trimester? Kjenner du den "verkingen" i høyre lysk? Ubehagelig og føler liksom ikke jeg får tatt på punktet når jeg prøver stryke der. Hvordan er formen din idag? ❤️ Ja, og de kvalme bølgene er jo ikke til å skyve under teppet..
 
Ja, godt du har en forståelsesfull lege❤️ Viktig det Beklager for litt sent svar her.. Er uføretrygdet jeg pga sterk fibromyalgi og det var langt fra det samme nå enn da, men nå er jeg 37.. Hvor gammel er du om jeg kan få lov å spørre? Jeg begynte å "verke" i høyre lysk i går kveld+ Hemoroider (flaut, men må få det ut).. Husker jeg hadde det med jenta mi som nå er 14 snart men trodde det var litt lenger ut i svangerskapet enn dette. Søkte opp og det sto at enten forstoppelse eller livmor som presser på.. Vet du om det er normalt i første trimester? Kjenner du den "verkingen" i høyre lysk? Ubehagelig og føler liksom ikke jeg får tatt på punktet når jeg prøver stryke der. Hvordan er formen din idag? ❤️ Ja, og de kvalme bølgene er jo ikke til å skyve under teppet..

det er jo ganske vanlig med smerter i lysken slik keg har forstått det, så det trenger du nok ikke å bekymre deg for❤️ Forstoppelse ja, det har jeg hatt i alle svangerskap, et av de første symptomene. Alt går tregere i tarmsystemet selv om jeg drikker mye mer vann nå enn flr jeg ble gravid. Er så fryktelig tørst hele tiden. Hemoroider har jeg (bank-i-bordet) sluppet unna enn så lenge. Det høres forferdelig vondt ut:sorry:
 
det er jo ganske vanlig med smerter i lysken slik keg har forstått det, så det trenger du nok ikke å bekymre deg for❤️ Forstoppelse ja, det har jeg hatt i alle svangerskap, et av de første symptomene. Alt går tregere i tarmsystemet selv om jeg drikker mye mer vann nå enn flr jeg ble gravid. Er så fryktelig tørst hele tiden. Hemoroider har jeg (bank-i-bordet) sluppet unna enn så lenge. Det høres forferdelig vondt ut:sorry:

Ok, da vet jeg det.. Er ikke hele tiden det verker men nå kan jeg bare roe meg litt daNeeei, ikke behagelig så der er du heldig, men har bestilt noe som skal fryse/lindre så det ikke blir verre så satser på at det virker Ja, tørsten føles jo evig så der kjenner jeg meg godt igjen Hvordan går det med deg ellers? Og ikke minst, kvalmen? Føler meg ihvertfall veldig oppblåst.. Skulle tro en var 4-5 mnd på vei..
 
Synes symptomene er mindre merkbare denne uken (7+3), med unntak av tretthet så merker jeg ikke så mye. Har hatt ømme bryster hele veien, men mindre nå. Håper det er normalt at det svinger litt.
 
Synes symptomene er mindre merkbare denne uken (7+3), med unntak av tretthet så merker jeg ikke så mye. Har hatt ømme bryster hele veien, men mindre nå. Håper det er normalt at det svinger litt.


Jeg har forstått at det er ganske normalt☺️
 
Hormonell. Blir lett sint og frustrert, og lei meg.
Bekkenløsning, bekkenlåsning, symfyseløsning.
Kvalme og brekninger.
Ømme bryster (brennende varme også, resten av kroppen fryser ihjel).
Og forhøyet puls, og dermed også mer andpusten av ingenting.
Sliter med utmattelse til vanlig, men nå er det verre da jeg sover mye dårligere.
7+1
 
Nå tror jeg faktisk kvalmen tar knekken på meg snart.. Dette har vært den værste dagen så langt, og jeg kastet opp magesyre 3 ganger før jeg dro hjemmefra kl 09.25 for legetime.. Når jeg spiser mat blir jeg enda mere kvalm, så etter frokosten ble spist lå jeg på sofaen uten mulighet til å røre meg i mange timer :grumpy: Legen min var heldig vis enig med meg om å øke sykemeldingen, så nå skal jeg bare jobbe 1 dag i uka frem til neste time! Jeg håper så inderlig at dette gir seg frem mot uke 12 :hungover:
 
6 + 2.
-Trøtt! Ble sånn akutt mye trøttere 5+6. Nå gjesper jeg hele dagen. Og blir sliten av de minste bevegelser. Puster tungt etter å ha gått opp ei trapp. (Pleier å løpe opp trapper)
- Puppene vokser! De verker innimellom, er veldig sensitive og harde.
- Fortsatt stikk/verk nederst på magen innimellom. Litt mindre murring i rygg, men fortsatt noe.
- Forsterka luktesans og uggenhet. Ikke direkte kvalme.
- Drømmer hver natt.

Nå er det bare trøttheten som plager meg i hverdagen. Tatt litt jern og håper det hjelper :wacky:
 
Back
Topp