Hvilke symptomer har du?

5+3 i dag. Ikke et snev av kvalm :)
Kan melde om at kvalmen er kommet. Foreløpig bare litt om morningen eller om jeg ikke får spist. Får jeg i meg mat med en gang om morningen så går det greit. Er også blitt sykt trøtt og tung i hodet. Er 7+4 (i følge jordmor 8+1) i dag.
 
Kvalm og vondt i hodet, men ingen oppkast enda, så skal ikke klage. Kasta ikke opp en eneste gang med forrige, men var kvalm hele svangerskapet. Så får se hvordan det blir nå. Fortsatt bare 5+4, så kvalmen har kanskje ikke kommet for fullt enda :nailbiting:

Kvalmen hadde så absolutt ikke kommet for fullt nei :shy: Myyye kvalmere i dag enn tidligere dager.. Så spørs det bare om det skal bli enda verre etterhvert. :depressed::hungover: 6+2 i dag
 
Jeg føler ALT plager meg. Jeg er så kvalm hele døgnet Hodepine, tretthet, murring i magen, mangel på matlyst/skikkelig avsmak på alt (bortsett fra salte ting). Og puppene.. føles ut som noen har karatesparket meg rett i puppene

Kjempefint med litt symptomer da, men nå føles det litt vell ekstremt. Jeg er så sliten av det her og gleder meg til 2. Trimester og forhåpentligvis litt bedre form ☺️
 
Bare litt tunge/ømme bryst enda, litt murring i nedre del av magen ,skremmende god luktesans og lite matlyst.
 
4+1 i dag, ømme pupper dukket opp i det jeg fikk positiv test i går. Økt utflod og føler meg sulten hele tiden. Ellers ingen symptomer :)
 
Måtte kaste opp i morrest før jeg kunne gå på jobb. Hadde bare spist et lite knekkebrød og litt vann da jeg sto opp. Jeg må nok slappe av mer om morgenen og spise godt før jeg går på jobb.
 
I dag har jeg vært kjempekvalm. Kastet opp og kjempetrøtt. Hittil så er det trøttheten som plager mest, men på dager som denne er kvalmen virkelig fæl også..
 
Største "problemet" er luft i magen og at jeg føler meg kjempegravid allerede, magen strutter :p ømme pupper.. Cravings på mat generelt.. Menssmerter og det river i eggstokkene når jeg hoster.. Ja og så er jeg kjempetrøtt på dagtid!
 
Er løs mage et symptom ? :dead:
 
Største "problemet" er luft i magen og at jeg føler meg kjempegravid allerede, magen strutter :p ømme pupper.. Cravings på mat generelt.. Menssmerter og det river i eggstokkene når jeg hoster.. Ja og så er jeg kjempetrøtt på dagtid!
Jeg orker ikke vanlige BH-er ,og ikke noe som strammer på den oppblåste magen, så her ser jeg også gravid ut.
 
Ganske lite symptomer. Ømme pupper, sulten, småuggen om jeg ikke spiser og ekstremt trøtt. Ellers ingenting. :) kan jo plutselig dukke opp kvalme, så prøver å nyte at kroppen kjennes ok ut foreløpig :)
 
5+5: feberfornemmelse i kroppen store deler av dagen. Hodepine. Flere som har "feber"?
 
Ganske likt her fortsatt: (8+1) ømme bryster, dårlig matlyst, kveldskvalm, trøtt (muligens ikke like trøtt som tidligere uker? Eller så er jeg mindre trøtt fordi jeg har vært hjemme fra jobb denne uka) og kulerund mage (slank ellers, så umulig å skjule) :hilarious:
 
5+5: feberfornemmelse i kroppen store deler av dagen. Hodepine. Flere som har "feber"?

Ja, det har jeg hatt siden positiv test! Går å småfryser hele tiden.
 
  • Liker
Reactions: HJT
Jeg er så tappet for energi så priser meg lykkelig for sykemelding. Har heldigvis vært mye bedre i hodet de siste dagene, så har vært oppe fra senga og klart å gjøre litt lett husarbeid. I dag har jeg vaska bad og ryddet en del, og tatt en dusj. Så var jeg helt ferdig:hungover: så nå måtte jeg bare legge meg nedpå litt, og håper jeg snart er klar igjen. Datteren vår på snart 11 skal ha bursdagstaco her ikveld med seks venninner, så da må jeg nesten være i form.
 
Har ekstremt godtesug og liten matlyst. Må starte hver morgen med cola zero for å ikke kaste opp, før jeg etter et par timer får i meg mat .

Har også ømme pupper, og som tingeling1990 skriver: det «river» i eggstokkene når jeg hoster
 
Ømme bryst, stikninger, vanvittig god luktesans, sulten støtt men ikke lyst på noe som helst :sick009
 
6+3:
Veldig trøtt
Tisser mye
Ekstremt distré og snakker masse feil....føler hjernen er helt grøtete.
Livlige drømmer
Kortere lunte
Kvalm i korte perioder ila dagen.
 
5+6 fremdeles minimalt :( de siste dagene har puppene blitt helt vanlige igjen, og det lille jeg hadde av symptomer blitt borte. Sliter med å tenke at dette kommer til å gå bra, og gråter mye.
 
Back
Topp