Hvem skal på tul?

hvilken studie er dette?

Heter conimpreg, det forskers fra før graviditet med urinprøver gjennom syklus frem til graviditet, aktivitetmåling, blodprøver, også med ultralyder hyppig gjennom hele svangerskapet. Fantastisk oppfølging så glad eg er med i den nå når eg er ekstra engstelig. Så bare håper Korona ikke gjør at de må legge ned forskning.
 
Skal på TUL på mandag (6+2):) LIVREDD for at noe skal være galt, så krysser alt for et lite hjerte så jeg kan slappe av litt:rolleyes: Alt er så bra nå, orker ikke starte på nytt:p
 
Skal på TUL på mandag (6+2):) LIVREDD for at noe skal være galt, så krysser alt for et lite hjerte så jeg kan slappe av litt:rolleyes: Alt er så bra nå, orker ikke starte på nytt:p
Krysser fingrene for at alt er som det skal være :Heartred
 
Ikke noe kjekt med ul som gir dårlig følelse. Eg skal på tidlig ul neste uke pga eg er med i et studie på KK som gir hyppig ul. Skal egentlig være i uke 7 den første men eg fikk time allerede neste torsdag, er da bare 6+3. Kan hende de har gitt meg tidligere ul pga eg hadde ma i uke 11 i januar. Men er jo skummelt hvis de ikke ser så mye. Men hvis de ikke ser hjertelyd på den får eg nok ny ul uken etter siden hjerte er viktig for studie, så det er jo greit.
Så kjekt å være med i studie! Jeg var det med lillebror og har hatt veldig godt utbytte av det.Han følges opp med kontroller enda 4.5 år etter:)
Håper du får se et bankende hjerte på UL:)
Jeg måtte fremskynde min da jeg fikk blødninger onsdag denne uken. På UL var det da et embryo å se, og hun trodde hun så et bankende hjerte men kunne ikke garantere. Ble estimert til 6+1. Nå har jeg imidlertid blødd litt mer, så jeg er veldig i tvil om jeg nå har mistet, eller om den fortsatt klamrer seg fast der inne. Får ikke vite mer før torsdag, ny UL da...
 
Så kjekt å være med i studie! Jeg var det med lillebror og har hatt veldig godt utbytte av det.Han følges opp med kontroller enda 4.5 år etter:)
Håper du får se et bankende hjerte på UL:)
Jeg måtte fremskynde min da jeg fikk blødninger onsdag denne uken. På UL var det da et embryo å se, og hun trodde hun så et bankende hjerte men kunne ikke garantere. Ble estimert til 6+1. Nå har jeg imidlertid blødd litt mer, så jeg er veldig i tvil om jeg nå har mistet, eller om den fortsatt klamrer seg fast der inne. Får ikke vite mer før torsdag, ny UL da...

På kk du var med og? Ja veldig glad eg er med, flinke fagfolk. Mange som har skrevet om blødning de siste dagene, er så lange uker med mye bekymring. Håper eg blir beroliget på torsdag. Krysser fingre for at spiren din klorer seg fast og at du får se bankende hjerte.
 
Jeg diskuterer med meg selv, tul 6+0 eller 6+5? Og hvor kan jeg ev få tul på kveldstid i Oslo el søndre del av Viken?
 
På kk du var med og? Ja veldig glad eg er med, flinke fagfolk. Mange som har skrevet om blødning de siste dagene, er så lange uker med mye bekymring. Håper eg blir beroliget på torsdag. Krysser fingre for at spiren din klorer seg fast og at du får se bankende hjerte.
Nei, dette var Prevent Adall studie i regi av Sykehuset i Østfold og noen andre sykehus i Østlandsregionen. Jeg har svakere tester i dag så jeg tror dessverre ikke denne klorer seg fast. Men jeg krysser fingrer for dere alle andre som skal på TUL, heldigvis går det bra for de fleste:) ❤️
 
Noen som skal på tul til uka? Hbor langt er du da på vei?:D

Skal selv til tiradag, er da 8+2, men etter forrige tul så 8+3! Spennende å se hvilke målinger som blir nå❤
 
Ultralyd på onsdag! Grue meg heilt villt.. Ingenting som tilsier at någe ska ver galt, men likevel redd siden eg hadde MA sist svangerskap...❤️
 
Er 6+1 for tidlig for å ta TUL?
Gynekologen jeg skal til har ledig når jeg er 6+1 og så ikke før uken etter, når jeg er 7+1 ... :p
 
Jeg skal på torsdag, er da 9+0. Superspent, etter to MA på rad..
 
Er 6+1 for tidlig for å ta TUL?
Gynekologen jeg skal til har ledig når jeg er 6+1 og så ikke før uken etter, når jeg er 7+1 ... :p

Tror ikke du der så mye, men du kan vel få høre et hjerte som banker tror jeg?
7+1 er det en liten bamsemums, og litt mer å se! Vært to ganger på første tul i uke 7, og synes det har vært fin tid! Så hvis du klarer å vente, sæ vil jeg nok anbefale det :love7
 
Back
Topp