Hvem skal på tul?

Blir spennende! Men skal innrømme jeg har vondt i magen :shifty::hilarious: og i korsryggen, men det har sittet i siden fredag, så det har vel ingenting med spenningen og nervøsiteten i gjøre :hilarious:

Ja, samme her! Men som du sier, har det vært slik over mange dager :wacky:
Håper på gode nyheter for oss begge :nailbiting:
 
hadde ikke tenkt at jeg skulle på tul, men etter jeg meldte meg inn på babyverden vurderer jeg det sterkt :eek:
er det noen uker som er bedre enn andre? tenkte litt på å bestille til uke 11/12 men synes det er så lenge til :wacky:

Man ser veldig lite i uke 7-8 . Husker min lille så ut som en liten puppe med antydning til armer på. Venter du til uke 11, så kan du se at det er et barn iallefall ;)
 
hadde ikke tenkt at jeg skulle på tul, men etter jeg meldte meg inn på babyverden vurderer jeg det sterkt :eek:
er det noen uker som er bedre enn andre? tenkte litt på å bestille til uke 11/12 men synes det er så lenge til :wacky:
Jeg var 7 uker på vei sist. Vi så noe, men det var liksom ikke gjenkjennelig for oss :hilarious: Lignet ikke på noe baby :p synes allikevel det var verdt det, for vi fikk se at hjertet slo og at det var én. Man vet jo ikke før UL om det er en eller flere så tenk å gå lenge uten å vite :woot:
Denne gangen skal jeg 8 uker på vei og 12 uker på vei :)
 
Har bestilt meg time 20.mai.er da 10+1. Tenkte også at jeg skulle ha en i uke 15, men vi får se hva som skjer på den første først. Klarer ikke glede meg før mye da jeg har mistet tidligere.
 
Fikk innkalling idag, til time 08.06(!) da er jeg i uke 14/15. Ikke helt hva jeg hadde sett for meg :(
 
Jeg skyver mer og mer på dette. Ville først ha i uke 6, men er usikker. Kanskje mot slutten i så fall. eller så lurer jeg på uke 10. Eller begge deler. :p
 
Jeg var på tidlig UL tirsdag forrige uke. Trodde da jeg var 6+3. Er ikke heeelt sikker på akkurat når jeg har blitt gravid da syklusen åpenbart har tulla litt den mnd jeg ble gravid.
Uansett, så angrer jeg for at jeg tok den UL. For det eneste hun da kunne se var fostersekk, og ikke noe foster.
Håper og tror det er fordi jeg brått er kortere på vei enn antatt. Men må nå vente helt til 27.04 for ny UL. Dagene går supersakte, og jeg Googler meg ihjel og er bekymret. Så råder alle til å ikke bestille tidlig UL før man er sikker på at man har fullført 7 uker. Den UL jeg tok ble i alle fall alt annet enn betryggende....

Ikke noe kjekt med ul som gir dårlig følelse. Eg skal på tidlig ul neste uke pga eg er med i et studie på KK som gir hyppig ul. Skal egentlig være i uke 7 den første men eg fikk time allerede neste torsdag, er da bare 6+3. Kan hende de har gitt meg tidligere ul pga eg hadde ma i uke 11 i januar. Men er jo skummelt hvis de ikke ser så mye. Men hvis de ikke ser hjertelyd på den får eg nok ny ul uken etter siden hjerte er viktig for studie, så det er jo greit.
 
Jeg går rett og slett så tidlig som jeg skal 6+6 fordi sist jeg gikk, 7+0 isj så hadde jeg visst gått rundt med foster som hadde stoppet utvikling i uke 5+4, da vil jeg heller vite det fortest mulig...
 
Gikk fint for meg i dag! Ble satt tilbake to dager til 7+6 men hjertet slo og alt så bra ut :Heartred
 
Noen her som har dratt alene på TUL? Jeg skal på mandag og ser nå at vi ikke får barnevakt likevell, så mannen må bli hjemme, da timen er på kvelden.
Tenker som så at det ikke er så mye å se så tidlig, det viktigste er å se om hjerte slår. Samtidig tenker jeg om jeg får dårlige nyheter så hadde det vært godt å ha mannen der:oops:
 
Back
Topp