Hvem skal på tul?

Har bestilt til torsdag i neste uke, da er jeg 7+5. Skulle ha hatt en gjennom privatklinikken vi fik IVF hos, men de er coronastengt foreløbig, så vi bestilte en privat :) Får kanskje en ekstra når de åpner, de satser på å åpne om 1,5 ukes tid.
Jeg bor i Danmark, så her er første ordinære ultralyd i uke 12, det er ganske deilig synes jeg :)
 
Neida, har ikke det. Så må bestille privat. Men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til uke 6.

ah, sånn ja! :) nei, tror ikke jeg hadde klart å venteskur lenger jeg heller :p
 
Jeg skal :gen014 7 mai, Da er jeg 7+2.
 
Er det noen her som har vært på/ skal på tul i Drammensområdet? Sist gang var vi på ultralydklinikken, og syntes det var en grei opplevelse. Litt merkelig å ha kontor på et hotell, men det var nå sånn :D
 
Jeg ønsker å dra på TUL, er det fra uke 6 som er vanlig? :)
 
Eg er med i studie som blant annet gir ekstra ul, så skal heldigvis allerede i uke 7. Veldig glad for det med tanke på ma i uke 11 i januar.
 
Jeg skal 14.mai, er rundt uke 11/12 da :happy: Viktig å huske at de ikke kan se noe avvik på fosteret osv før uke 12, dersom man har noen slike bekymringer!
 
Jeg kommer nok til å be om det i uke 10 eller 12 slik som sist. Jeg MÅ vite at alt er bra da jeg gikk i fem uker med dødt foster i min andre graviditet.
 
Back
Topp