Håperpådesember2020
Flørter med forumet
Hadde en liten blødning torsdag i forrige uke.
Så da kan det gå bra allikevel, det var nå godt håper det samme gjelder meg i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde en liten blødning torsdag i forrige uke.
Leste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?
Leste en plass at det er avhengig av størrelsen på mor også. Logisk egentlig, at det er vanskeligere om det ligger en del fett i veien. Tipper det blir innvendig på meg neste uke, da er jeg 8+1.Leste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?
Jeg har tatt utvendig 7+1 førLeste i en artikkel et sted at de ofte tester med utvendig ultralyd først, også på TUL.. men de gjør vel ikke det så tidlig som uke 6-7-8? da er det vel snakk om TUL rundt uke 12?
Spennende! visste ikke de klarte å se noe utvendig så tidlig, men det er jo kultJeg fikk utvendig privat UL 7+5, intet problem å finne hverken baby eller hjerteslag
Var til kontroll hos fertilitetsklinikken 8+4 og da ville de kun ha innvendig, fordi de sa det gir bedre overblikk over eggstokkene. Ble også tydeligere bilder, synes jeg selv i alle fall
Ja det gir jo selvsagt også meningLeste en plass at det er avhengig av størrelsen på mor også. Logisk egentlig, at det er vanskeligere om det ligger en del fett i veien. Tipper det blir innvendig på meg neste uke, da er jeg 8+1.
Takk for svarJeg har tatt utvendig 7+1 før
Kommer sikkert an på både kroppen din og utstyret de harTakk for svar
Jeg har antatt at det er innvendig jeg må ha, siden jeg skal 7+0.. men kan jo være han vil ta utvendig først da, siden han er spesialist på ultralyd
Det har du nok rett iKommer sikkert an på både kroppen din og utstyret de har