Hvem skal på tul?

Gravigdis

Betatt av forumet
Hvem skal på tul, og når? Jeg tror jeg kommer til å bestille en time i uke 10, om jeg klarer vente så lenge. Sist sprakk jeg i uke ni, for da følte jeg at jeg mistet alle symptom og måtte sjekk at alt var bra inne i magen :Heartred
 
Jeg skal på tul 21.4! Er da 7+2 ifølge menstermin. Kommer også til å be om fosterdiagnostikk i uke 12-13 pga nr2 med diagnose og jeg sutrer og piper til legen gir etter :)
 
Jeg har bestilt men ikke fått noe svar for legekontoret er i karantene til 17.04 grunnet smitte hos en ansatt :wtf:
Hadde da bestilt til 9+4
 
Vi tenker å ta en privat rundt uke 7 for å sjekke at hjertet slår og alt står bra til:) Er vår første, så tror ikke vi klarer å holde oss lenger:rolleyes:
 
Skal på tul 21/4, er da 7+2 :happy:
 
Jeg skal på tul 21.4! Er da 7+2 ifølge menstermin. Kommer også til å be om fosterdiagnostikk i uke 12-13 pga nr2 med diagnose og jeg sutrer og piper til legen gir etter :)

Samme termin og tul! Spennende :D
 
Skal forhåpentligvis ca 8+0 :)
Vil også rundt 12 og 15 uker
 
Har tul 30.4, da er jeg 9+0. Hadde lyst tidligere, siden jeg føler at alle symptomene mine er borte, men det var ingen ledige timer før..
 
Jeg skal, vet ikke når ennå, for jeg får på sykehuset etter utredning av habituell abort. Er fortsatt under «behandling» på sykehuset da vi venter på samtale til genetiker. Men ventetiden er LANG :) håper jeg får komme inn til ul om et par uker
 
Eg har bestilt 5.6, da er eg 12 uker på vei. Bare se at alt er som d skal før eg forteller det :D veldig lenge å vente då, hehe
 
Jeg skal 27.04, er da 9+1:Heartred
«Sen» tul ifht assistert befruktning, men vi er bare glad vi får det på det lokale sykehuset i disse tider.
 
Jeg vil på tul, men klarer ikke bestemme meg for når. Helst så fort som mulig, så da tenker jeg 6+. Men har vurdert å drøye til 8+.
 
Jeg skal 28.4 og da er jeg 6+6 jeg vil ikke vente lenger, sist ventet vi til jeg fikk en dårlig følelse og fikk time i uke 7+6 eller noe og da hadde jeg gått med MA i 3 uker nesten, hjertet hadde slått men stoppet igjen fortalte hun. Så jeg kommer nok til å ha hyppige timer:bag:
 
Jeg skal 28.4 og da er jeg 6+6 jeg vil ikke vente lenger, sist ventet vi til jeg fikk en dårlig følelse og fikk time i uke 7+6 eller noe og da hadde jeg gått med MA i 3 uker nesten, hjertet hadde slått men stoppet igjen fortalte hun. Så jeg kommer nok til å ha hyppige timer:bag:
Er dette jeg er så redd for. Vil helst i uke 7, men ser mange har sett liv da også er det skjedd noe i uke 9. Er såååå dyrt så holder med en gang, men får se hvilken uke det blir. Var sist i uke 9 og da var det bare en bønne. Hadde vert kjekt å ventet litt lengre så vi se te at det er et lite menneske :)
 
Jeg skal 28.4 og da er jeg 6+6 jeg vil ikke vente lenger, sist ventet vi til jeg fikk en dårlig følelse og fikk time i uke 7+6 eller noe og da hadde jeg gått med MA i 3 uker nesten, hjertet hadde slått men stoppet igjen fortalte hun. Så jeg kommer nok til å ha hyppige timer:bag:

Samme her! Skal ha nå 7+2, men vil helst ha en gang i uka etter det:shy: hehe
 
jeg skal den 20. da er jeg 7+6, følte kvalmen slapp skikkelig i går, så nå er jeg litt stressa..
 
Jeg har tenkt å bestille tidlig ultralyd til uke 11-12 tror jeg :) har lyst å se litt!
Tenker litt at jeg det hjelper jo ikke med ultralyd for å holde liv i magen, så da kan jeg like godt vente litt siden det er så dyrt og heller se noe som ligner en baby:dummy:
 
Back
Topp