Hvem skal på tul?

Masse lykke til!! Må du vente lenge i morgen eller? Disse nervene føre ul er grusomme, men satser på at alt er fint! Symptomene er jo gode tegn!❤
Tusen takk ❤️ Har time kl. 17, så skal på jobb først. Satser på jeg klarer å tenke på noe annet på jobb :sorry: og at dagen går fort så jeg får det overstått!:angelic: Har sett sann fram til denne dagen siden jeg fikk timen, men nå er jeg bare liveedd:arghh:
 
Hadde det på helt samme måte forrige uke, og det var bare gode nyheter på UL, det kommer sikkert til å gå fint!
Jeg krysser fingre for deg!
Tusen takk!❤️ Hjelper på å ha noen å prate med som har vært igjennom det samme:) håper jeg er like heldig i morgen!:nailbiting::smiley-angelic001
 
Tusen takk!❤️ Hjelper på å ha noen å prate med som har vært igjennom det samme:) håper jeg er like heldig i morgen!:nailbiting::smiley-angelic001

Bare hyggelig <3
Det er det som er så godt med forumet, og mye av grunnen til at jeg henger her inne :)
Ellers ville alle rundt meg (forsåvidt kun mannen i øyeblikket dog) nok blitt helt sprø, for jeg kan nesten ikke snakke om annet en graviditet og baby :p
 
Tusen takk ❤️ Har time kl. 17, så skal på jobb først. Satser på jeg klarer å tenke på noe annet på jobb :sorry: og at dagen går fort så jeg får det overstått!:angelic: Har sett sann fram til denne dagen siden jeg fikk timen, men nå er jeg bare liveedd:arghh:

Håper jobb distraherer deg frem til timen!❤ Rart hvor mye en gleder og gruer deg til samme ting?
Grusomt og kjenne på de nervene som kommer dagen/timene føre...... håper så inderlig samtidig som en forbereder seg på det verste :oops:
 
Bare hyggelig <3
Det er det som er så godt med forumet, og mye av grunnen til at jeg henger her inne :)
Ellers ville alle rundt meg (forsåvidt kun mannen i øyeblikket dog) nok blitt helt sprø, for jeg kan nesten ikke snakke om annet en graviditet og baby :p
Godt å høre at vi er flere!:p
 
Håper jobb distraherer deg frem til timen!❤ Rart hvor mye en gleder og gruer deg til samme ting?
Grusomt og kjenne på de nervene som kommer dagen/timene føre...... håper så inderlig samtidig som en forbereder seg på det verste :oops:
Ja, det er helt rart! Er så godt å ha noen å prate med som forstå situasjonen ❤️
Underbemannet på jobb, så tiden bør gå fort! :wtf:
 
Skal på tul i morgen:nailbiting: må innrømme at jeg er livredd! Har mange symptomer på graviditet (kvalme, ømme bryst, trøtt og lite energi) og har ikke spottet/blødd noe, men er likevell veldig redd for at noe skal være galt:arghh: har ventet lenge på denne dagen, men nå bare gruer jeg meg og er veldig spent. Kan ikke si at jeg gleder meg lengre:oops:
Lykke til! :Heartred
 
Ja, det er helt rart! Er så godt å ha noen å prate med som forstå situasjonen ❤️
Underbemannet på jobb, så tiden bør gå fort! :wtf:

Håper på det!!❤
 
Jeg har ny TUL onsdag, bare en uke siden første.
Vi bestilte nemlig en privat, hvor mannen kunne bli med, men nå er privatklinikken vi har fått IVF ved åpnet igjen, og da kunne jeg få en scanning i denne uka. Takker ikke nei til det, og vil egentlig gjerne blir avsluttet derfra på ordentlig, selv om jeg nesten føler jeg jukser litt :p
 
Skal på TUL på sykehuset 9+2, og så kommer vi nok til å bestille en privat rundt uke 13/14 tenker jeg :Heartred
 
Hvordan har det gått idag?❤
Det gikk bra!:love017❤️ Takk som spør:)❤️
Såg en liten klump med tydlige hjerteslag:love017 Ut fra eggløsning så har jeg regnet meg frem til termin 07.12, gyn mente 05.12 og at jeg er 8+5, jeg selv mener 8+3, så blir spennende hva som blir oul termin (om jeg kommer så langt). Tror jeg ble 1000 kilo lettere i dag!:D Så nå skal jeg bestille time til uke 12 i morgen :)
 
Det gikk bra!:love017❤️ Takk som spør:)❤️
Såg en liten klump med tydlige hjerteslag:love017 Ut fra eggløsning så har jeg regnet meg frem til termin 07.12, gyn mente 05.12 og at jeg er 8+5, jeg selv mener 8+3, så blir spennende hva som blir oul termin (om jeg kommer så langt). Tror jeg ble 1000 kilo lettere i dag!:D Så nå skal jeg bestille time til uke 12 i morgen :)

Åh!! Så gode nyheter❤ gratulerer!
 
Jeg har time 7+2, men siden jeg bor på et lite sted må jeg da til nabobyen. men så ble jeg obs i dag på at det er en som visstnok er veldig flink her i denne byen jeg bor likevel. Problemet er da at når jeg kontaktet han så har han ledig neste uke, men så er han fullbooket noen uker etter det (driver med andre ting også), mitt spørsmål er da, ville dere dratt dit selv om du bare var mellom 6+0 til 6+4 ?
Kan man da se hjertet slå? Erfaringer? :anyone
 
Jeg har time 7+2, men siden jeg bor på et lite sted må jeg da til nabobyen. men så ble jeg obs i dag på at det er en som visstnok er veldig flink her i denne byen jeg bor likevel. Problemet er da at når jeg kontaktet han så har han ledig neste uke, men så er han fullbooket noen uker etter det (driver med andre ting også), mitt spørsmål er da, ville dere dratt dit selv om du bare var mellom 6+0 til 6+4 ?
Kan man da se hjertet slå? Erfaringer? :anyone
Jeg ville personlig gått til den som blir billigst :smiley-ashamed004
Ett par dager fra eller til gjør ikke sååå mye, selv om det er uutholdelig å vente! :happy090
 
Back
Topp