Hvem skal på tul?

Jeg skal på torsdag, er da 9+0. Superspent, etter to MA på rad..

Hatt tre MA på rad, så kjenner igjen de nervene en sitter med! Håper alle gode ting er tre for dere❤❤

Tror ikke du der så mye, men du kan vel få høre et hjerte som banker tror jeg?
7+1 er det en liten bamsemums, og litt mer å se! Vært to ganger på første tul i uke 7, og synes det har vært fin tid! Så hvis du klarer å vente, sæ vil jeg nok anbefale det :love7
Takk! Da venter jeg tror jeg :) Er jo i hovudsak for å se at hjerte slår jeg vil så tidlig, men veldig koslig å få se litt mer når vi først er der :) :Heartred

Takk! Da venter jeg tror jeg :) Er jo i hovudsak for å se at hjerte slår jeg vil så tidlig, men veldig koslig å få se litt mer når vi først er der :) :Heartred

Ja enig, er litt koselig å få litt mer ut av det!:love017
En uke går jo også fort!

Er 6+1 for tidlig for å ta TUL?
Gynekologen jeg skal til har ledig når jeg er 6+1 og så ikke før uken etter, når jeg er 7+1 ... :p
Jeg står mellom 6+0 eller 6+5. Mulig jeg går for det siste. Blødningen jeg hadde før helgen var nok på mange måter noe jeg «trengte» for å Minne meg på at det kan gå galt når som helst, og da kan jeg nesten like greit utsette det litt. :rolleyes:

Jeg står mellom 6+0 eller 6+5. Mulig jeg går for det siste. Blødningen jeg hadde før helgen var nok på mange måter noe jeg «trengte» for å Minne meg på at det kan gå galt når som helst, og da kan jeg nesten like greit utsette det litt. :rolleyes:
Ja, kanskje greit å vente til siste for å forhåpentligvis se litt mer! :) skummelt med blødning, men den satser vi på var helt uskyldig og at du vil se et bankende fint hjerte :Heartred

Eg skal på torsdag 6+3. Veldig spent. Forrige gang endte i ma i uke 11 selv om vi såg bankende hjerte i uke 7+3. Dog mente legen da at eg var kommet mindre enn eg var noe som umulig kunne stemme siden mannen reiste offshore. Og at hjerte akkurat var begynt å slå, slo sakte. Var nok rett før det sluttet å slå da. Så hadde jo mine tanker rundt det etter den ul, så kom ikke som noe sjokk når blødningen kom.
Håper på mer betryggende ul på tirsdag selv om det er tidlig.

Oppdaget litt brun-rosa på papiret nettopp. Vurderer gyn til uka likevel. Sukk, skal ikke være lett dette her.

Oppdaget litt brun-rosa på papiret nettopp. Vurderer gyn til uka likevel. Sukk, skal ikke være lett dette her.

Kanskje det hadde vært greit å fått en endelig beskjed, for å forhåpentligvis roe ned med gode nyheter?❤
Ikke noe godt å gå rundt med de verste tankene og stresset det medfører seg for verken deg eller lillr spire!

Kanskje det hadde vært greit å fått en endelig beskjed, for å forhåpentligvis roe ned med gode nyheter?❤
Ikke noe godt å gå rundt med de verste tankene og stresset det medfører seg for verken deg eller lillr spire!
Ja, nå heller jeg mot 6+0 igjen. :rolleyes: Vinglepetter..

Det er jo sånn det er å være gravid, frem og tilbake med alt av tanker:wacky:
Bestilte 5+6 hos en annen gyn enn det jeg bruker til vanlig, som en plan B. Timen er såpass sen at mannen får til å være med også. Men sender en melding til min vanlige i morgen om jeg kan få 6+0 hos henne, men da må jeg sannsynligvis dra alene.

Bestilte 5+6 hos en annen gyn enn det jeg bruker til vanlig, som en plan B. Timen er såpass sen at mannen får til å være med også. Men sender en melding til min vanlige i morgen om jeg kan få 6+0 hos henne, men da må jeg sannsynligvis dra alene.

Med kun 1 dag forskjell hadde jeg tatt med mannen istedenfor❤ fin opplevelse sammen å se et bankende hjerte, eller godt å ha noen der om en skulle få annen beskjed.
Det er denne uken da??

Med kun 1 dag forskjell hadde jeg tatt med mannen istedenfor❤ fin opplevelse sammen å se et bankende hjerte, eller godt å ha noen der om en skulle få annen beskjed.
Ja, kanskje jeg bare skal gå for den. Mindre ventetid også. Vurderer å sette igang med «akuttdosering» av babyklister også. :rolleyes: In desperate times..

Ja, kanskje jeg bare skal gå for den. Mindre ventetid også. Vurderer å sette igang med «akuttdosering» av babyklister også. :rolleyes: In desperate times..

Ja, absolutt!:happy:
Hm, skader vel ikke?

Skal på tul i morgen:nailbiting: må innrømme at jeg er livredd! Har mange symptomer på graviditet (kvalme, ømme bryst, trøtt og lite energi) og har ikke spottet/blødd noe, men er likevell veldig redd for at noe skal være galt:arghh: har ventet lenge på denne dagen, men nå bare gruer jeg meg og er veldig spent. Kan ikke si at jeg gleder meg lengre:oops:

Skal på tul i morgen:nailbiting: må innrømme at jeg er livredd! Har mange symptomer på graviditet (kvalme, ømme bryst, trøtt og lite energi) og har ikke spottet/blødd noe, men er likevell veldig redd for at noe skal være galt:arghh: har ventet lenge på denne dagen, men nå bare gruer jeg meg og er veldig spent. Kan ikke si at jeg gleder meg lengre:oops:

Masse lykke til!! Må du vente lenge i morgen eller? Disse nervene føre ul er grusomme, men satser på at alt er fint! Symptomene er jo gode tegn!❤

Hadde det på helt samme måte forrige uke, og det var bare gode nyheter på UL, det kommer sikkert til å gå fint!
Jeg krysser fingre for deg!

Back
Topp