Hvem skal på tul?

Jeg ville personlig gått til den som blir billigst :smiley-ashamed004
Ett par dager fra eller til gjør ikke sååå mye, selv om det er uutholdelig å vente! :happy090
Takk for svar :)
Blir jo billigst å dra til han som holder til her jeg bor, siden jeg slipper reisingen i tillegg da :)
Er bare redd det er litt tidlig- men kanskje jeg tar sjangsen :)
 
Jeg har fått time til ul om en uke bare. Er da 7+1 ifølge syklusene mine. Utrolig spennende. Og kjemperedd, selvsagt! Men skal bli godt å få sett den lille og håper jeg kan roe meg litt dersom alt er ok :)
 
En 2,3 mm stor flekk med blinkende hjerte ble spottet på ultralyd i dag. :Heartred
 
En 2,3 mm stor flekk med blinkende hjerte ble spottet på ultralyd i dag. :Heartred

Dette var SÅ gode nyheter❤❤❤
Stemmer overens ned hbor langt du er på vei?
 
Dette var SÅ gode nyheter❤❤❤
Stemmer overens ned hbor langt du er på vei?
Ja. :) Gyn mente jeg var 5+5, men det får jeg ikke til å stemme. Det er jo bare en dag om å gjøre, men forskjellen på 5+6 og 6+0 er STOR, altså! :hilarious:
 
Ja. :) Gyn mente jeg var 5+5, men det får jeg ikke til å stemme. Det er jo bare en dag om å gjøre, men forskjellen på 5+6 og 6+0 er STOR, altså! :hilarious:

Hadde holdt meg til 5+6 når forskjellen er sååå liten, men likevel stor for oss gravide:hilarious:
 
Ååh, nå blir jeg nesten litt spent på min ul på mandag! Gruer meg vanvittig, men blir samtidig godt å få overstått!
 
Ååh, nå blir jeg nesten litt spent på min ul på mandag! Gruer meg vanvittig, men blir samtidig godt å få overstått!
Jeg forberedte meg på å få alle beskjeder fra flerlinger til blæremola. Hadde med meg mannen også, for alle tilfellers skyld. :)
 
Jeg forberedte meg på å få alle beskjeder fra flerlinger til blæremola. Hadde med meg mannen også, for alle tilfellers skyld. :)

Mannen kan egentlig ikke være med meg da dattra hans er hos oss da. Men han skulle prøve. Hu har hjemmeskole nemlig :) men jeg har allerede forberedt meg på dårlig nyheter, så kan jeg heller eventuelt bli positivt overraska! Det er jo foreløpig ingenting som tilsier dårlige nyheter *bankibordet*, å håper det fortsetter sånn! :)
 
Ja. :) Gyn mente jeg var 5+5, men det får jeg ikke til å stemme. Det er jo bare en dag om å gjøre, men forskjellen på 5+6 og 6+0 er STOR, altså! :hilarious:
Hun jeg har vært hos før ville ikke si dag til meg, hun sa det kunne være litt feil så tidlig :) hun sa bare at det stemte med uka, og var enig i terminen jeg sa.
Litt kjipt da, håper hun vil si det på den første jeg skal på nå, den er litt senere så :p
 
Hun jeg har vært hos før ville ikke si dag til meg, hun sa det kunne være litt feil så tidlig :) hun sa bare at det stemte med uka, og var enig i terminen jeg sa.
Litt kjipt da, håper hun vil si det på den første jeg skal på nå, den er litt senere så :p
Hun sa 5+5 ut fra hjulet, men det får jeg ikke helt til å stemme. De siste månedene har jeg har 28 dagers sykluser, som er akkurat fire uker. Med første dag i siste mens på en torsdag bytter jeg vel da uke på en torsdag? Jeg gjør i alle fall det. :D
 
Hun sa 5+5 ut fra hjulet, men det får jeg ikke helt til å stemme. De siste månedene har jeg har 28 dagers sykluser, som er akkurat fire uker. Med første dag i siste mens på en torsdag bytter jeg vel da uke på en torsdag? Jeg gjør i alle fall det. :D

jeg er nøyaktig like langt som deg å bytter også på torsdager. Appen min sier det samme som oss, så stoler på den! :)
 
Hun sa 5+5 ut fra hjulet, men det får jeg ikke helt til å stemme. De siste månedene har jeg har 28 dagers sykluser, som er akkurat fire uker. Med første dag i siste mens på en torsdag bytter jeg vel da uke på en torsdag? Jeg gjør i alle fall det. :D
Det stemmer sikkert :) er så mye forskjellig, sist gang sa jordmor at jeg var en dag lenger på vei enn appene mine gjorde, og det var med samme termin og svangerskapslengde. Skjønner ikke helt :hilarious: De få dagene i forskjell utgjør jo ingenting, men det føles ikke sånn for gravide i første trimester :p
 
Det stemmer sikkert :) er så mye forskjellig, sist gang sa jordmor at jeg var en dag lenger på vei enn appene mine gjorde, og det var med samme termin og svangerskapslengde. Skjønner ikke helt :hilarious: De få dagene i forskjell utgjør jo ingenting, men det føles ikke sånn for gravide i første trimester :p
Jeg er 6+0 i mårra, sånn er det bare. :hilarious:
 
Back
Topp