Hvem skal på tul?

Jeg fikk time til tidlig ul i dag, skal 4 mai. Så kjære lille spire, hold deg fast! :Heartred
 
Åja, leste feil! Trodde du hadde fått time til idag, hehe :hilarious:

bare en dårlig ordformulering, jeg fikk timen i dag, me. Skal ikke før 4 mai :D vært på nattevakt å ikke lagt meg ennå, så setningsoppbygningen er ikke den beste akkuratt nå :hilarious:
 
Jeg har time 27/4, da er jeg 8+3:happy: må innrømme at jeg er veldig nervøs og vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest:nailbiting: er livredd for at hjerte ikke skal slå eller at det skal være noe annet galt:(
Om alt er som det skal så tenker jeg å bestille en time i uke 12-13 også:)
 
bare en dårlig ordformulering, jeg fikk timen i dag, me. Skal ikke før 4 mai :D vært på nattevakt å ikke lagt meg ennå, så setningsoppbygningen er ikke den beste akkuratt nå :hilarious:

Var nok bare jeg som leste litt fort altså!
Hvordan klarer su å holde deg våken??:wideyed:
 
Lurer på å ta det rundt uke 12, hvis det ikke er noe spesielt som tilsier noe annet.

Har ikke tatt tidlig ultralyd i de andre svangerskapene, da har jeg ventet til den ordinære. Nå viste det seg riktignok at med førstemann mente legen at jeg var lenger på vei enn jeg trodde, så derfor oppdaget de at jeg bare i uke 15 når jeg (eller legen da) trodde jeg var i uke 18 på oul, så da fikk jeg to ultralyder i første svangerskap likevel :happy:
 
Jeg er henvist til sykehuset for oppfølging pga pcos, men har ikke fått time enda.
 
Jeg fikk en kjapp ultralyd utvendig av fastlegen for å fastsette termin sånn ca, siden jeg var usikker på om jeg var ca 6 uker eller 10 uker ca 6 uker så rett ut, men jeg har time hos gynekolog rundt 8 uker for å se at alt ser fint ut og fastsette termin skikkelig :)
 
Vi skal på tul 27 april, 7+4 da, skal følges opp av gyn, så håper egentlig vi får en til rundt uke 12 siden vi har mistet flere ganger :angelic: om vi ikke får en ekstra, så tar vi en mellom uke 12 og 14 tenker jeg.
 
Var nok bare jeg som leste litt fort altså!
Hvordan klarer su å holde deg våken??:wideyed:

ikke spørr, jeg vet ikke selv :p har nå ei lita ei som holder meg våken litt. Jeg skulle legge meg tidlig, men kom ikke så langt med en gang :)
 
bare en dårlig ordformulering, jeg fikk timen i dag, me. Skal ikke før 4 mai :D vært på nattevakt å ikke lagt meg ennå, så setningsoppbygningen er ikke den beste akkuratt nå :hilarious:
Jeg har landet på uke 6 jeg også, hvis jeg får det da. Vil vente med å bestille en stund til.
 
Jeg har landet på uke 6 jeg også, hvis jeg får det da. Vil vente med å bestille en stund til.

har dere vært utredet har du krav på det fra sykehuset :) det står hverfall i brevet mitt
 
har dere vært utredet har du krav på det fra sykehuset :) det står hverfall i brevet mitt
Neida, har ikke det. Så må bestille privat. Men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til uke 6.
 
Back
Topp