Tubabaluba
Andre møte med forumet
7+4 i dag Min første opplevelse med noe av dette, men er et prøverørsegg så sykehuset vil at vi skal dra på kontroll
Samme som meg da! Men du ligger 4 dager før meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7+4 i dag Min første opplevelse med noe av dette, men er et prøverørsegg så sykehuset vil at vi skal dra på kontroll
Samme som meg da! Men du ligger 4 dager før meg
Hvor langt var dere på vei da dere bestilte første tul?
Har ikke bestillt enda. Redd for å jinkse det vil komme meg forbi uke syv så tenker jeg bestille. Jeg skal bestille på Volvat så fort å komme til!Hvor langt var dere på vei da dere bestilte første tul?
Så gøy, herlig å høre og ikke minst se hjertet slå!Da var TUL unnagjort. Så utrolig spennende å høre hjertet på noe som er så lite! Bumpa meg til 8+2 i dag og^^
Så gøy, herlig å høre og ikke minst se hjertet slå!
Jeg skal imorgen. Gruer meg så fælt at jeg ikke fikk sove i natt og har fått med klump i magen i hele dag
Skal dit klokka 9, før jeg vanligvis står opp nå når ungene har vært hjemme. Så rekker vel ikke annet enn å hive i meg frokost og komme meg ut døren! Heldigvis!!jaaaa. jeg hadde det sånn også. glad jeg fikk time tidlig på dagen.. fikk helt stressmage av det!
Kjenner til følelsenJeg fikk time 9+4!
Nå skal jeg gå å være aspeløv i 1 ukes tid
er så nervøs!!!!!!!!!!!!
Håper du ser bankende hjerte neste gang med første var jeg på 2 ultralyder i uke 5 og 6 hvor de kun så fostersekk. Først i uke 7+5 så de bankende hjerteJeg var på tidlig UL tirsdag forrige uke. Trodde da jeg var 6+3. Er ikke heeelt sikker på akkurat når jeg har blitt gravid da syklusen åpenbart har tulla litt den mnd jeg ble gravid.
Uansett, så angrer jeg for at jeg tok den UL. For det eneste hun da kunne se var fostersekk, og ikke noe foster.
Håper og tror det er fordi jeg brått er kortere på vei enn antatt. Men må nå vente helt til 27.04 for ny UL. Dagene går supersakte, og jeg Googler meg ihjel og er bekymret. Så råder alle til å ikke bestille tidlig UL før man er sikker på at man har fullført 7 uker. Den UL jeg tok ble i alle fall alt annet enn betryggende....
Håper du ser bankende hjerte neste gang med første var jeg på 2 ultralyder i uke 5 og 6 hvor de kun så fostersekk. Først i uke 7+5 så de bankende hjerte
Skal dit klokka 9, før jeg vanligvis står opp nå når ungene har vært hjemme. Så rekker vel ikke annet enn å hive i meg frokost og komme meg ut døren! Heldigvis!!
Krysser fingrene for degDet trengte jeg å høre nå! Håper det er tilfelle hos meg og. Med litt regning kan det tenkes at jeg bare kan ha vært 5+6 uker da jeg var der. Da er jeg isåfall 7+5 når jeg skal tilbake. Vanskelig når jeg ikke helt vet når befruktning har skjedd. Krysser alt jeg har
Blir spennende! Men skal innrømme jeg har vondt i magen og i korsryggen, men det har sittet i siden fredag, så det har vel ingenting med spenningen og nervøsiteten i gjøre9.20 her! Veldig glad for tidlig time ja, rekker ikke annet enn å stå opp!
Grugleder meg