Tubabaluba
Andre møte med forumet
Jeg skal på ultralyd når jeg er 7+2 (mandag 20.april) - grugleder meg veldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk time til tidlig ul i dag, skal 4 mai. Så kjære lille spire, hold deg fast!![]()

Åj! Spennende
Hvor langt er du på vei idag?
i dag er jeg bare 4+0, men får ul på sykehuset fra uke 6![]()

Åja, leste feil! Trodde du hadde fått time til idag, hehe![]()

må innrømme at jeg er veldig nervøs og vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest
er livredd for at hjerte ikke skal slå eller at det skal være noe annet galtbare en dårlig ordformulering, jeg fikk timen i dag, me. Skal ikke før 4 maivært på nattevakt å ikke lagt meg ennå, så setningsoppbygningen er ikke den beste akkuratt nå
![]()

Jeg har vært 3 ganger allerede, men skal inn igjen 28.04![]()
oi, tre ganger? Er du langt på vei?
Var nok bare jeg som leste litt fort altså!
Hvordan klarer su å holde deg våken??![]()
Jeg har landet på uke 6 jeg også, hvis jeg får det da. Vil vente med å bestille en stund til.bare en dårlig ordformulering, jeg fikk timen i dag, me. Skal ikke før 4 maivært på nattevakt å ikke lagt meg ennå, så setningsoppbygningen er ikke den beste akkuratt nå
![]()
Jeg har landet på uke 6 jeg også, hvis jeg får det da. Vil vente med å bestille en stund til.
Neida, har ikke det. Så må bestille privat. Men jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til uke 6.har dere vært utredet har du krav på det fra sykehusetdet står hverfall i brevet mitt