MammaEva91
Glad i forumet
Hei prøvd nå i over 2 år. Og enda ingen spire. Jeg er 25 og gubben er 28. Fikk telefon i dag fra Gyn etter å ha hat kikkhulsoperasjon for noen uker siden og fikk beskjed om at jeg har endomertriose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man gjør det. Vi får prøve så godt vi kan å tenke positivt, så skjer det nok etterhvert håper virkelig jeg å, skal igang med en tredje kur med pergo nå ila uken, er akkurat ferdig med provera, så bare tante rød kommer, så er jeg igang igjenJa ikke noe kjekt, mister jo motet til slutt også. Ser jo at dere også ikke har fått noe positiv test etter førstemann, er ikke noe kjekt. Og håper dere klarer det selv nå, men som du sier så er det godt man kan få hjelp
Lykke til Var til utredning forrige uke (Ingen feil funnet), og nevnte ang pergo, Femar... Men de har jo sluttet å lage pergo nå, som gyn.dama var skuffet over, så fikk ikke resept på det. To måneder til oppfølgingstime, men hun var sikker på at innen da var jeg gravid Godt noen er positiv Lykke til i neste pp daJa man gjør det. Vi får prøve så godt vi kan å tenke positivt, så skjer det nok etterhvert håper virkelig jeg å, skal igang med en tredje kur med pergo nå ila uken, er akkurat ferdig med provera, så bare tante rød kommer, så er jeg igang igjen
Så bra at de ikke fant noe galt har de sluttet å lage det? Så rart. Men blir spennende å se, håper du blir gravid snart masse lykke til jeg er ferdig med kuren for en stund siden, og venter bare på tante rød igjen, men den kommer vel. Føler ikke at jeg er heldig denne gangen. Men lov å håpe ellers blir det operasjon neste, og da håper jeg det klaffer men håper mest at mensen ikke kommer, og at jeg kanskje kan være heldig denne gangenLykke til Var til utredning forrige uke (Ingen feil funnet), og nevnte ang pergo, Femar... Men de har jo sluttet å lage pergo nå, som gyn.dama var skuffet over, så fikk ikke resept på det. To måneder til oppfølgingstime, men hun var sikker på at innen da var jeg gravid Godt noen er positiv Lykke til i neste pp da
Veldig bra, men uforståelig at jeg ikke blir gravid da... Ja rart de sluttet å lage det, men de som lager pergo skrev på sine sider at de har valgt å slutte å lage de. Leste ikke det selv så vet ikke grunnen.Så bra at de ikke fant noe galt har de sluttet å lage det? Så rart. Men blir spennende å se, håper du blir gravid snart masse lykke til jeg er ferdig med kuren for en stund siden, og venter bare på tante rød igjen, men den kommer vel. Føler ikke at jeg er heldig denne gangen. Men lov å håpe ellers blir det operasjon neste, og da håper jeg det klaffer men håper mest at mensen ikke kommer, og at jeg kanskje kan være heldig denne gangen
Håper virkelig spiren sitter hele veien snart og dere får bli en fin familie på fireNå får jeg vel melde meg inn her.
Etter 3 år med mas fra meg sa sambo endelig ja til å prøve på nr 2 på nyttårsaften i fjor (2015-2016)
Jeg ble gravid i november, men hadde tidlig SA i desember. Så ble jeg gravid igjen i februar, men har hatt MA nå i april.
Jeg har endometriose (fjernet ved laparoskopi) og er 40 år, så er veldig usikker på om det blir flere barn på oss, men jeg kan tydeligvis bli gravid, så håpet om å bli en familie på 4 lever fortsatt