Kan jo også skrive oss inn her.
Vi er begge 22 år, og trodde aldri at det skulle bli så vanskelig å få en baby. Sluttet på ppiller august 2020 og ble for første gang gravid i august 2021. I januar fødte jeg vår stille datter etter oppdaget svulst ved ordinær ul. Vi valgte likevel å fortsette svangerskapet siden hun i seg selv var frisk, og svulsten skulle fjernes ved planlagt keisersnitt. I uke 24 satte kroppen selv i gang fødsel, en traumatisk opplevelse om jeg kan si det slik. Vi vet hun levde 20 min før aktiv fødsel, og ble derfor «advart» om at hun kunne leve når hun kom. Nyfødtintensiven hadde konkludert med å ikke sette i gang tiltak selv om hun kunne komme levende. Vi visste allerede da at vi ikke kom til å få med det så høyt ønskede og elskede barnet vårt hjem
Selv om vi har hatt et svangerskap siden vi begynte å prøve, så tenker jeg vi passer inn her. Til august er det 2 år siden vi begynte prøvingen, og fortsatt ingen baby i armene.
Jeg engster meg utrolig mye for om jeg ikke blir gravid igjen, siden det tok så lang tid første gang. Ser ikke ut som at det har gått denne runden, som er pp3 etter dødfødselen…