Hjemmelaget til babyen!

Fra stoff og stil. Gleder meg til å se hvordan det blir. Vanskelig å velge stoff/farger ut fra de små firkantene på en pc-skjerm.
huff ja, har vært innom å sett jeg også. men klarer ikke å bestemme meg for stoff :p så må jeg sjekke om symaskinen enda virker osv :p har ikke brukt den på flere år :p

Lurer veldig på hva slags teppe jeg skal lage til babyen. Er det noen som har tips? Legger ved bilder av teppene jeg strikket til jentene mine. Denne gangen venter jeg gutt.
0bf51845660afa30d900bad1758ee2d8
d360af3c9d0b7f747c38ec6719e34f06

Lurer veldig på hva slags teppe jeg skal lage til babyen. Er det noen som har tips? Legger ved bilder av teppene jeg strikket til jentene mine. Denne gangen venter jeg gutt.
0bf51845660afa30d900bad1758ee2d8
d360af3c9d0b7f747c38ec6719e34f06

Oi, så flink du er! Kanskje du finner noe på ravelry? Her om dagen så jeg et strikkateppe med masse sauer på, syns det var supersøtt!

Å, så fin den var! :) Vet du hvor stoffet med Mikke på er kjøpt?
Jeg bestilte det på stoff og stil. Det var visst nok stoff til et babynest til. Så mamma bruker restene til pynteputer til rommene til både lillebror og storesøster. ☺

Jeg bestilte det på stoff og stil. Det var visst nok stoff til et babynest til. Så mamma bruker restene til pynteputer til rommene til både lillebror og storesøster. ☺
Jeg var på stoff&stil på torsdag i nesten to timer, men så ikke det stoffet der... Det var kjempesøtt! :) Kanskje de har annet utvalg i nettbutikken? Jeg må inn og se! :P

Jeg har bestilt stoff så jeg kan sy babynest :O spent på hvordan det går haha..
Så skal jeg bok strikke et helt enkelt ullteppe og en lue, samme som jeg lagde til storesøster..
Jeg er skikkelig dårlig på strikking, hvis ikke skulle jeg prøvd meg på noe klær også, men sist klarte jeg såvidt p fullføre teppe og lue.. Klarte ikke strikke sokker engang :p

Jeg har også lyst å sy babynest, problemet er bare at jeg overhode ikke kan å sy! Blir så irritert de få gangene jeg må sy noe, så jeg tror ikke jeg utsetter meg selv for den irritasjonen.. :/

Flink du er! Var det vanskelig? Har lyst til å sy babynest men har for meg at det er veldig vanskelig og da.orker jeg ikke :p
Takk! :)

Jeg synes det var ganske lett, men jeg har sydd en del tidligere :) Vil likevel tro at babyrede er noe de fleste kan få til! Jeg fulgte denne oppskriften (men har lagt inn justeringer så den skal passe til tvillinger): http://christinabentdal.blogspot.no/2014/01/sy-babynestbabyrede.html den er ryddig og enkel å følge :)

Det er jo ikke verre enn å prøve og se hvordan det går! Står du fast kan du jo ta bilde og spørre om hjelp her inne! :)

Takk! :)

Jeg synes det var ganske lett, men jeg har sydd en del tidligere :) Vil likevel tro at babyrede er noe de fleste kan få til! Jeg fulgte denne oppskriften (men har lagt inn justeringer så den skal passe til tvillinger): http://christinabentdal.blogspot.no/2014/01/sy-babynestbabyrede.html den er ryddig og enkel å følge :)

Det er jo ikke verre enn å prøve og se hvordan det går! Står du fast kan du jo ta bilde og spørre om hjelp her inne! :)

Helt sant! Jeg får prøve :-) Har sydd en del, men blir så frustrert når jeg ikke får til og det ikke blir som jeg hadde tenkt, hehe :-P og syns jeg har hørt mange som har plagdes med nest! Takk for link :-D

Oi, så flink du er! Kanskje du finner noe på ravelry? Her om dagen så jeg et strikkateppe med masse sauer på, syns det var supersøtt!
Ravelry var et godt tips! Jeg har funnet teppe jeg skal strikke, men jeg har ikke begynt på det enda... Må bare strikke ferdig et par andre ting først... Men her er bilde på teppe jeg vil strikke.
b61e7e344ab5c0fa8573068b7d823da5

Back
Topp