Hjemmelaget til babyen!

Tusen takk :)
Det er på fri hånd uten værken oppskrift eller maskin. Men utgangspinktet er jo et firkantet teppe :) veldig enkelt egentlig. Først måler du hvor hullene til belte skal være, jeg la teppet i bilstolen og streket så klippet jeg opp, og sydde rundt hullene så de ikke rakner. så bretter du teppet så det kommer litt over hverandre så syr du bunnen på vranga og syr på knapper og lager bånn slik du liker det :) selv brukte jeg knapper fra en gammel kåpe, snurret bommulstråd og over bommulstrådene syde jeg på rester fra en gammel t-sjorte. Bare fantasien som kan stoppe deg her :)

Tror jeg skal prøve meg jeg også. Kjøpte et fleecepledd for lenge siden som jeg tenkte å bruke til det. Takk for at du forklarte! :)

c9ddc7e74e9320df97e2b0ce1add8b3b

Husker ikke om jeg har delt det før?! :-P Men det er iallefall det eneste jeg har klart å gjøre ferdig! Har og 30 bestemorruter som skal bli et vognteppe.. En vakker dag. TTT!! :-P

c9ddc7e74e9320df97e2b0ce1add8b3b

Husker ikke om jeg har delt det før?! :-P Men det er iallefall det eneste jeg har klart å gjøre ferdig! Har og 30 bestemorruter som skal bli et vognteppe.. En vakker dag. TTT!! :-P

Superfint! Jeg lagde nest men det ble fiasko.. Ble så lite sammenknytt, jeg ble så misfornøyd at jeg har kjøpt nest og det jeg lagde har blitt ny seng i hundeburet... Veldig fornøyd vofs da. :p

Superfint! Jeg lagde nest men det ble fiasko.. Ble så lite sammenknytt, jeg ble så misfornøyd at jeg har kjøpt nest og det jeg lagde har blitt ny seng i hundeburet... Veldig fornøyd vofs da. :p

Haha, da er han vel råfornøyd! Jeg hadde grått i to dager hvis dette hadde skjært seg, for det tok tid og krefter fra en som aldri syr :-P
Bikkja la seg forøvrig rett oppi her og første gangen! Men det kan han bare glemme! ;-)

Back
Topp