Hjemmelaget til babyen!

Har en filosofi! Betale seg ut av problemet ;) ;)

Så har en tidligere kollega som strikker og bestevenninnen min lager babysnest. Denne er ferdig så langt ❤️ImageUploadedByBV Forum1437220103.438741.jpg

a04698c80b45ce1f6ae95aa1bc2efc68
Gleder meg til å bruke denne til lillegutt! Er str 0-3mnd, men jeg tror nok den passer bedre ved 3mnd enn nyfødt! ;)

Liker å strikke. Tenkte jeg skulle strikke en genser med navnet til mini på og litt forskjellig andre ting. Gleder meg til å begynne

Wow!! Slik kunne jeg også tenkt meg :)
Hvordan har du laget denne?

Beklager at jeg ikke har svart, har rett og slett ikke sett at du har skrevet! Jeg Strikket rundt med flettemønster på oversiden, glattstrikk på undersiden og klippemasker i hver side, helt til den var så lang at jeg ville dele og ha en "hodedel" og en "klaff". Forklaring på hodedel kan jeg sende på pm hvis du vil ha :-) Maskeantall osv husker jeg ikke, regnet ut hvor mange masker jeg måtte ha utifra strikkefasthet og fikk det til å gå opp med flettemønster. Det ligger noen framgangsmåter på noen blogger hvis du googler! Vet at det også finnes et sånn ferdigstrikket stoff man kan bruke, og har sett flere som har brukt pledd å sy av og det har blitt veldig bra det også :D

Back
Topp