Hjemmelaget til babyen!

649ccef37c779e52491d51c524a7f9e3

Begynt på hentesett i kveld. Ingen av de andre strikkeprosjektene mine går som jeg vil om dagen - så måtte finne på noe nytt. Hva synes dere om fargen? Hadde så lyst til å strikke i noe annet enn blått. ;-)
Jeg synes fargen er søt og kul :) Gøy at folk velger andre farger enn babyblå og babyrosa ;)

649ccef37c779e52491d51c524a7f9e3

Begynt på hentesett i kveld. Ingen av de andre strikkeprosjektene mine går som jeg vil om dagen - så måtte finne på noe nytt. Hva synes dere om fargen? Hadde så lyst til å strikke i noe annet enn blått. ;-)

Sniker litt fra juli her :p Så bildet og må bare spørre hvilket garn og farge er det du strikker med? Nyydelig farge, og nydelig sett :D kunne tenkt meg å starta på noe i den fargen til mi lille :p

Det er dale lille lerke i fargen mint. ;-) synes fargen er veldig frisk og fin. Passer til både gutter og jenter.

Takk for svar :D passer perfekt at det er lille lerke fra dale :) Har planer om å kjøpe et mønster på sommerkjole å lage til neste år, og da skulle dette garnet brukes. Mintfarge er jo herlig og friskt som du sier:D

Back
Topp