Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅÅ lekkert ! Skikkelig min smak :-DMens jeg er på pasienthotellet har jeg god tid til håndarbeid! Dessuten har jeg fått den fine boka til Klompelompe. Da må det jo bli noen fine ting til babyen!
Mens jeg er på pasienthotellet har jeg god tid til håndarbeid! Dessuten har jeg fått den fine boka til Klompelompe. Da må det jo bli noen fine ting til babyen!
Kjempe fintMens jeg er på pasienthotellet har jeg god tid til håndarbeid! Dessuten har jeg fått den fine boka til Klompelompe. Da må det jo bli noen fine ting til babyen!
Vis vedlegget 131184
Lagde dette med god syhjelp fra mamma strikking av klær blir gjort av oldeforeldre, har fått småtitte på det de har gjort, gleder meg til å få det !
Så fintHeldige oss som har svigermor til å strikke men har lyst å lære meg å strikke selv også Vis vedlegget 130837
Så finVis vedlegget 133791
Her har mormora mi strikket <3 fikk også to nydelige gensere, ett par sokker og en sparkebukse !
Jeg gleder meg til å få brukt det !! Ikke nyfødtstørrelser, så må smøre meg med tålmodighet
NydeligMamma har strikket "hentesett", fikk det i går så nå er det lagt i babysykehusbagen <3 jeg har strikket en shorts i samme grønnfarge som på uglene, tror det blir sååå fint sammen med jakken
Vis vedlegget 133965Vis vedlegget 133966
sydde om et teppe til Bilstolpose
Tusen takkKjempefin! Egen oppskrift eller har du sett etter noe?
Dette var jo fantastisk fint Tenk å klare å strikke så fint ♡ skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å lære meg det.Mamma har strikket "hentesett", fikk det i går så nå er det lagt i babysykehusbagen <3 jeg har strikket en shorts i samme grønnfarge som på uglene, tror det blir sååå fint sammen med jakken
Vis vedlegget 133965Vis vedlegget 133966