Det blir en liten gutt <3 så nå sitter jeg og strikker for livet på vognteppet, så jeg kan finne meg et nytt prosjekt med farger litt usikker på hvilke størrelser å strikke da? sikkert ikke helt vits å kun strikke små størrelser, sikkert ikke sååå mye tid til å strikke etter han kommer noen forslag til prosjekter?
Gratulerer med prins! Vet liksom ikke helt hvor mye man eventuelt får brukt, jeg tenker at jeg skal strikke litt i minste størrelse også litt mer i 3-6 mnd. De to guttene jeg har fra før har vært ganske store og jeg syns det bare har sagt poff før str 3mnd har blitt tatt i bruk.
Mamma skal strikke nøstebarnsdress i litt tynnere garn/ pinner enn det som er orginalt i oppskrifta. Strikker med lang vrangbord både på armer og bein og da kan man jo bruke det litt lenger. Har fått beskjed om at jeg må bestemme størrelse så jeg er veldig usikker på om jeg vil ha i minste str eller litt større.
Rumpere er jo superin og det syns jeg er SÅ fint! Blir nok en del av det her! Du må legge ut bilde når du er ferdig med vognteppe, syns du er flink som holder ut og ikke begynner på noe nytt før du er ferdig, hehe