Hjemmelaget til babyen!

Jeg strikket og hekler litt. Har hekla ferdig lapper i brunt og hvitt, men skal vente med resten av lappene til jeg vet kjønnet :-) kommer til å strikke hentesett også, nettopp ferdig med å strikke en kjole til meg selv, men den ble aaalt for stor, får se om den passer når jeg er høygravid, hvis ikke får jeg bare gi den bort... Sy er jeg veldig dårlig til, men jeg sydde en vognpose til førstemann, ble så frustrert av den elendige syinga mi at jeg ente opp med å ødelegge symaskina, så det har jeg ikke lengre....

Jeg holder på med teppe til han, pleier å strikke teppe til alle babyer i familien. Ellers kan jeg ikke strikke noe :p

svigermor snakker om at hun vil strikke en jakke til han :)

Jeg strikket og hekler litt. Har hekla ferdig lapper i brunt og hvitt, men skal vente med resten av lappene til jeg vet kjønnet :) kommer til å strikke hentesett også, nettopp ferdig med å strikke en kjole til meg selv, men den ble aaalt for stor, får se om den passer når jeg er høygravid, hvis ikke får jeg bare gi den bort... Sy er jeg veldig dårlig til, men jeg sydde en vognpose til førstemann, ble så frustrert av den elendige syinga mi at jeg ente opp med å ødelegge symaskina, så det har jeg ikke lengre....

Imponerende at du har strikket kjole i voksenstørrelse - kjipt at den ble stor! Og lappeteppe er jo veldig koselig. Har ett vognteppe etter forrige, men hvis det blir jente denne gangen må jeg nok lage med rosa ;)

Har strikket et nøytralt teppe,før vi viste kjønn. Sokker x flere,tøfler,en bukse uten seler. Holder på med en bukse med seler nå. Å skal strikke blått babyteppe,lue,votter,heldress og sikkert noe mer

Jeg sydde babynest og litt klær forrige gang, og kommer nok til å sy det samme på nytt. Her er lista mi :)
- babynest
- klær
- bilstolpose
- kanskje sy en bamse :)

Har veldig lyst til å lære meg hekling og strikking!
Hekle vognteppe, strikke lester, votter, hentesett, klær generelt. Strikkaklær er det søteste man kan ha på en baby :)

Jeg syr! Sydde et teppe, nest og leketeppe i samme stoff til babyen. Hadde trodd at jeg skulle få til å sy mer etter fødselen men det er liksom ikke tid :P Skal sy mange flotte kjoler til henne når hun er litt større.
11119206_804998332922712_1610945083_n.jpg

Har strikket tøfler og en bukse i ull til henne og, men orker ikke ta bilde :)

Har strikket og heklet litt så langt, en lue og noen sokker og tøfler. Skal på oul senere denne uka og håper jeg kan ta en tur ned til garnbutikken etterpå.

Har lyst til å strikke eller sy:
-Babynest
-Hentesett
-Vognteppe

Back
Topp