Har du pakket fødebaggen?

Etter mye vonde kynnere, mensmurringer i mage/rygg og rosa utflod så har jeg funnet ut at baggen kanskje burde pakkes ;) 33+5 i dag, andregangs :)

Begynner å bli ferdigpakket nå :D
38 uker i dag og fant endelig kameraet så jeg har satt det på lading!
Mangler bare gravidarkene, sminke og mobillader, så kan jeg dra :)

Da har jeg fått tak i tøfler og nøtter :p , så da kan enda mer krysses av lista :D

Etter mye vonde kynnere, mensmurringer i mage/rygg og rosa utflod så har jeg funnet ut at baggen kanskje burde pakkes ;) 33+5 i dag, andregangs :)

Ja jeg fikk meg en støkk allerede i uke 32, så baggen ble pakket med en gang jeg kom hjem fra sykehuset :-) :-) Hadde egentlig planer om å vente lengst mulig. Men nå fikk jeg litt småpanikk for at guttungen vil ut før. 34+3 i dag

Ja jeg fikk meg en støkk allerede i uke 32, så baggen ble pakket med en gang jeg kom hjem fra sykehuset :-) :-) Hadde egentlig planer om å vente lengst mulig. Men nå fikk jeg litt småpanikk for at guttungen vil ut før. 34+3 i dag

Greit å være føre var! :) her har vi 2,5 time til sykehuset og ei frøken som må avleveres, så da e d greit å slippe å stå å måtte pakke baggen i panikk ;) no e alt pakka her, håpe bare ikke den blir tatt i bruk me d første :)

Ooh tøffler :D bra du minnet meg på det, jeg må handle det. Vurderer noen snasne rosa crocks :)
Nøtter tør jeg ikke kjøpe, for da spiser jeg de bare opp :P

Måtte slenge nøtteposen rett i baggen, så jeg ikke ser dem :p haha

Går han og roter i fødebaggen? :p
Si alt oppi der er bare ditt! :p
Haha han roter oppi baggen:p Han ble litt furt i går da jeg hadde funnet fram feil BOXER og t-skjorte til han:laughing002 "Den t-skjorta der egner seg ikke på ett sykehus" åh nei vel:laughing021

Haha vi stod ovenfor valgets kval "thaiboxing" eller "taekwondo" bag :P

Viktig å ha litt å velge i da :P her har jeg en converse bag eller stor veske alt etter hva man vil kalle den :P fikk den til bursdagen min for noen år siden og den er perfekt størrelse, så slipper jeg å bruke den største jeg har liksom haha

Viktig å ha litt å velge i da :P her har jeg en converse bag eller stor veske alt etter hva man vil kalle den :P fikk den til bursdagen min for noen år siden og den er perfekt størrelse, så slipper jeg å bruke den største jeg har liksom haha
Ååh conversebag, det har jeg åå :D men veit da pokker hvor den er :P hahaha.

Haha han roter oppi baggen:p Han ble litt furt i går da jeg hadde funnet fram feil BOXER og t-skjorte til han:laughing002 "Den t-skjorta der egner seg ikke på ett sykehus" åh nei vel:laughing021

Hahah, syns jeg ser :p
Min har fått streng beskjed om å ikke røre :p
Men ingenting av hans greier er oppi enda uansett da :)

Haha må leite etter min, for jeg er så flink til å legge ting på lure plasser og så husker jeg ikke hvor det er :P
Haha der er du ikke alene :P gikk senest istad å lette etter telefonen "aah men jeg har den jo i hånda"

Back
Topp