Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter mye vonde kynnere, mensmurringer i mage/rygg og rosa utflod så har jeg funnet ut at baggen kanskje burde pakkes 33+5 i dag, andregangs
Ja jeg fikk meg en støkk allerede i uke 32, så baggen ble pakket med en gang jeg kom hjem fra sykehuset Hadde egentlig planer om å vente lengst mulig. Men nå fikk jeg litt småpanikk for at guttungen vil ut før. 34+3 i dag
Ooh tøffler bra du minnet meg på det, jeg må handle det. Vurderer noen snasne rosa crocksDa har jeg fått tak i tøfler og nøtter , så da kan enda mer krysses av lista
Ooh tøffler bra du minnet meg på det, jeg må handle det. Vurderer noen snasne rosa crocks
Nøtter tør jeg ikke kjøpe, for da spiser jeg de bare opp
Aah smart har en samboer som finner den lett tror jeg heldigvis er det narvesen på ahus, så hvis jeg er tom for nøtter kan han løpe inn derMåtte slenge nøtteposen rett i baggen, så jeg ikke ser dem haha
Aah smart har en samboer som finner den lett tror jeg heldigvis er det narvesen på ahus, så hvis jeg er tom for nøtter kan han løpe inn der
Haha han roter oppi baggen Han ble litt furt i går da jeg hadde funnet fram feil BOXER og t-skjorte til han "Den t-skjorta der egner seg ikke på ett sykehus" åh nei velGår han og roter i fødebaggen?
Si alt oppi der er bare ditt!
Haha vi stod ovenfor valgets kval "thaiboxing" eller "taekwondo" bagJeg har begynt å tenke over om jeg husker hvor jeg la bagen min sist jeg rydda jeg da haha
Haha vi stod ovenfor valgets kval "thaiboxing" eller "taekwondo" bag
Ååh conversebag, det har jeg åå men veit da pokker hvor den er hahaha.Viktig å ha litt å velge i da her har jeg en converse bag eller stor veske alt etter hva man vil kalle den fikk den til bursdagen min for noen år siden og den er perfekt størrelse, så slipper jeg å bruke den største jeg har liksom haha
Haha han roter oppi baggen Han ble litt furt i går da jeg hadde funnet fram feil BOXER og t-skjorte til han "Den t-skjorta der egner seg ikke på ett sykehus" åh nei vel
Ååh conversebag, det har jeg åå men veit da pokker hvor den er hahaha.
Haha der er du ikke alene gikk senest istad å lette etter telefonen "aah men jeg har den jo i hånda"Haha må leite etter min, for jeg er så flink til å legge ting på lure plasser og så husker jeg ikke hvor det er