Har du pakket fødebaggen?

27 dager igjen, og alt er pakket til lille. Klarer ikke få meg til å pakke ferdig til meg enda.. Da blir det så nærmt :P

Bare utsetter og utsetter jeg.. Sier stadig at jeg skal pakke.. Er 30 dager til termin i dag og eldste kom 14 dager før termin så kanskje få fiksa det en dag snart da.. Haha.. Tolettmappa er klar da, så kan krysse av en ting på lista i hvertfall! Haha :)

27 dager igjen så er vel på tide. Har ikke gjort det enda☺

Ikke pakket nei siden jeg har vært i spania i ti uker, men er igang med å vaske litt nå:)
Får vel skrive meg en liste vel. Mannen kommer nok til å dra hjem for å sove da, så om noe er glemt så kan han ta med:)

Nå har jeg ihvertfall begynt :D litt...
jeg kjøpte inn store truser idag haha sikkelig fargerike, skal rocke sykehuset i freshe farger:laughing002 så slenger jeg sminkepungen oppi rett før jeg drar haha.
ikke for å virke overfladisk nå, men jeg må ha med sminke haha, tilfelle noen finner det for godt å besøke meg å knipse noen bilder:p

jeg kjøpte inn store truser idag haha sikkelig fargerike, skal rocke sykehuset i freshe farger:laughing002 så slenger jeg sminkepungen oppi rett før jeg drar haha.
ikke for å virke overfladisk nå, men jeg må ha med sminke haha, tilfelle noen finner det for godt å besøke meg å knipse noen bilder:p

Haha! Jeg kjøpte også store truser idag! Bruker aldri sånne til vanlig, men er greit med noe som holder de store binda på plass... Ja, kjøpte litt av det også på apoteket.. Kjekt å ha :p
Sminke skal jeg og ha med! Det blir garantert tatt bilder av meg på sykehuset, så vil slippe å se ut som en zombie :o

Haha! Jeg kjøpte også store truser idag! Bruker aldri sånne til vanlig, men er greit med noe som holder de store binda på plass... Ja, kjøpte litt av det også på apoteket.. Kjekt å ha :p
Sminke skal jeg og ha med! Det blir garantert tatt bilder av meg på sykehuset, så vil slippe å se ut som en zombie :eek:
kjøpte noen på H&M jeg haha så fargerike og stygge at det nesten var i overkant av kult:D
Haha min svigerfar er rene paparatxi fotografen, han fikk speilrefleks kamera til jul å den har blitt brukt flittig skal jeg love deg:p nå har han lært seg å legge opp bilder på fb også, så sminken MÅ med:rolleyes:

kjøpte noen på H&M jeg haha så fargerike og stygge at det nesten var i overkant av kult:D
Haha min svigerfar er rene paparatxi fotografen, han fikk speilrefleks kamera til jul å den har blitt brukt flittig skal jeg love deg:p nå har han lært seg å legge opp bilder på fb også, så sminken MÅ med:rolleyes:

Hoho, jeg var på Sparkjøp idag, så handla noen det :p
Gubben har jobba som fotograf, så her er utstyret i orden, gitt :p
Det kommer til å bli en veldokumentert oppvekst på mini :p

Hoho, jeg var på Sparkjøp idag, så handla noen det :p
Gubben har jobba som fotograf, så her er utstyret i orden, gitt :p
Det kommer til å bli en veldokumentert oppvekst på mini :p
oii oii da kan du faktisk få ganske bra bilder hvis han har jobba som fotograf:D jeg bare knipser med iphonen jeg:laughing002 slenger på litt filter og vips så er jeg proff fotograf jeg å;)

oii oii da kan du faktisk få ganske bra bilder hvis han har jobba som fotograf:D jeg bare knipser med iphonen jeg:laughing002 slenger på litt filter og vips så er jeg proff fotograf jeg å;)

Ja, kommer nok til å bli en del bra bilder :) heldig der ;)
Meeen i disse dager kan jo mobilen gjøre en grei jobb den og ;)

Ja, kommer nok til å bli en del bra bilder :) heldig der ;)
Meeen i disse dager kan jo mobilen gjøre en grei jobb den og ;)
Er ganske fornøyd med mobilkamera mitt jeg, så skal ikke klage:D Mangler bare sånn selfie stick så er jeg good to go med mamma selfies;)

Er ganske fornøyd med mobilkamera mitt jeg, så skal ikke klage:D Mangler bare sånn selfie stick så er jeg good to go med mamma selfies;)

De så jeg overalt på marked i Spania. Vi lurte litt på å kjøpe bare for moroskyld, men kom frem til at det ville vært bortkasta penger :p

De så jeg overalt på marked i Spania. Vi lurte litt på å kjøpe bare for moroskyld, men kom frem til at det ville vært bortkasta penger :p
haha ååh du skulle kjøpt en vettu:D #SykehusSelfie;)
Venninna mi la opp litt bilder fra fødestua på snapchat, ikke fødselen så klart, men at hun lå på senga med to belter på magen haha, døde litt:p men tenkte "orker ho virkelig det"

haha ååh du skulle kjøpt en vettu:D #SykehusSelfie;)
Venninna mi la opp litt bilder fra fødestua på snapchat, ikke fødselen så klart, men at hun lå på senga med to belter på magen haha, døde litt:p men tenkte "orker ho virkelig det"
Får heller få mannen til å ta et bilde:p
Er ikke noe glad i selfies egentlig, eller generelt bilder av meg selv:rolleyes: hehe

Etter en forsmak på fødeopplevelsen allerede forrige helg der jeg ble lagt inn med premature rier i uke 32, ble bagen pakket denne uka. Klarte meg forøvrig helt uten noen ting som helst uten de klærne jeg hadde på meg da ambulansen hentet meg. Samboeren fikk tatt med seg det meste da han kom slepende dagen etter. Han vr jo selvfølgelig ikke hjemme da riene begynte.

Back
Topp