Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Begynner i morgen, skal bare" her må vi handle inn litt ting til fødebaggen "tar det i mårra"Nå har jeg sagt "begynner imorgen" hele uka
Så..får kanskje gjort det nå i helgen
"Begynner i morgen, skal bare" her må vi handle inn litt ting til fødebaggen "tar det i mårra"
jeg kjøpte inn store truser idag haha sikkelig fargerike, skal rocke sykehuset i freshe farger så slenger jeg sminkepungen oppi rett før jeg drar haha.Nå har jeg ihvertfall begynt litt...
jeg kjøpte inn store truser idag haha sikkelig fargerike, skal rocke sykehuset i freshe farger så slenger jeg sminkepungen oppi rett før jeg drar haha.
ikke for å virke overfladisk nå, men jeg må ha med sminke haha, tilfelle noen finner det for godt å besøke meg å knipse noen bilder
kjøpte noen på H&M jeg haha så fargerike og stygge at det nesten var i overkant av kultHaha! Jeg kjøpte også store truser idag! Bruker aldri sånne til vanlig, men er greit med noe som holder de store binda på plass... Ja, kjøpte litt av det også på apoteket.. Kjekt å ha
Sminke skal jeg og ha med! Det blir garantert tatt bilder av meg på sykehuset, så vil slippe å se ut som en zombie
kjøpte noen på H&M jeg haha så fargerike og stygge at det nesten var i overkant av kult
Haha min svigerfar er rene paparatxi fotografen, han fikk speilrefleks kamera til jul å den har blitt brukt flittig skal jeg love deg nå har han lært seg å legge opp bilder på fb også, så sminken MÅ med
oii oii da kan du faktisk få ganske bra bilder hvis han har jobba som fotograf jeg bare knipser med iphonen jeg slenger på litt filter og vips så er jeg proff fotograf jeg åHoho, jeg var på Sparkjøp idag, så handla noen det
Gubben har jobba som fotograf, så her er utstyret i orden, gitt
Det kommer til å bli en veldokumentert oppvekst på mini
oii oii da kan du faktisk få ganske bra bilder hvis han har jobba som fotograf jeg bare knipser med iphonen jeg slenger på litt filter og vips så er jeg proff fotograf jeg å
Er ganske fornøyd med mobilkamera mitt jeg, så skal ikke klage Mangler bare sånn selfie stick så er jeg good to go med mamma selfiesJa, kommer nok til å bli en del bra bilder heldig der
Meeen i disse dager kan jo mobilen gjøre en grei jobb den og
Er ganske fornøyd med mobilkamera mitt jeg, så skal ikke klage Mangler bare sånn selfie stick så er jeg good to go med mamma selfies
haha ååh du skulle kjøpt en vettu #SykehusSelfieDe så jeg overalt på marked i Spania. Vi lurte litt på å kjøpe bare for moroskyld, men kom frem til at det ville vært bortkasta penger
Får heller få mannen til å ta et bildehaha ååh du skulle kjøpt en vettu #SykehusSelfie
Venninna mi la opp litt bilder fra fødestua på snapchat, ikke fødselen så klart, men at hun lå på senga med to belter på magen haha, døde litt men tenkte "orker ho virkelig det"
Er ganske fornøyd med mobilkamera mitt jeg, så skal ikke klage Mangler bare sånn selfie stick så er jeg good to go med mamma selfies
Akkurat det samme som her ;-) 21 dager til termin.27 dager igjen, og alt er pakket til lille. Klarer ikke få meg til å pakke ferdig til meg enda.. Da blir det så nærmt