Har du pakket fødebaggen?

47 dager igjen til termin, og begynte å tenke på at jeg kanskje bør pakke fødebaggen :p
Hvor lenge har dere igjen? Og har dere pakket? :)
 
34 dager igjen, ikke pakket.. Venter fortsatt et par uker, tenker jeg! :)
 
32 dager igjen :p og bagen er ikke pakket... litt treg tror jeg :p
 
Skrevet lista men ikke starta pakke ned enda :p
 
29 dager igjen..så smått begynt å pakke,men er kun kamera, toalettsaker og litt klær til meg og samboer så han kan dusje og ordne seg). Får vel prøve å få pakket ferdig i løpet av neste uke :p
 
Nei, den er påtenkt, men ikke påbegynt! hehe.. Tenker jeg gjør det den første uken i permisjon, så om 3 uker ca :) Men begynner vel snart å planlegge litt hva jeg skal ha med, hvert fall hva jeg/vi skal ha med av mat (noe som gir mye energi og er lett å spise). Og så aner jeg ikke hva babyen skal ha på seg når vi reiser hjem, så må finne noe snart :) DET NÆRMER SEG!!!
 
33 dager igjen, og jeg har vært inne på tanken om at jeg må pakke den bagen en gang..
 
Åh 57 dager igjen her, men klør i fingrene etter å pakke bagen :p jeg er en skikkelig planlegger ;) pakker den nok når jeg tar ferie om akkurat 3 uker!
 
34 dager igjen, har ikke pakket og det blir nok ikke gjort før jeg går ut i permisjon heller :p har igjen masse som må fikses til babyen kommer også, så har ikke tid til at h*n har det travelt og kommer før tida :rolleyes:
 
Nei jeg har ikke gjort det, blir vel til at jeg gjør det i slutten av mnd,men det er fordi det er en del reising da og jeg vil gjerne ha den ferdig pakket da.
 
Jeg har nesten alt på plass I bagen min, mangler bare noe småtterier som må kjøpes inn. Men skal pakke en bag til storesøster også, skal få den klar I løpet av uka også :D
Synes det er greit å ha det klart om lillebror plutselig melder sin ankomst :p
Har igjen 34 dager ;)
 
37 uker i morgen (torsdag) og har begynt på den. Pakket babyklær, Caboo bæresjal, ammeinnlegg, 2 amme BH'er, 2 kosebukser, 2 amme Singleter. Må pakke litt truser og sokker til meg, og et skift til sambo. Astmamedisiner, helsekortet, kamera, toalettmappe pakker jeg når fødselen er i gang.
 
Back
Topp