Har du pakket fødebaggen?

River med meg tannbørsten og et par bind på vei ut døra tenker jeg!:happy112
Jeg river med meg samboeren ut døra, så ordner resten seg. Kiosken har sikkert tannbørste og jeg vet at sykehuset har bind og sexy nattkjole.. Ca 20 dager til termin. God tid ;)

Haha :p
Jeg var godt igang... Så stoppa det opp da jeg måtte ut på trusejakt og denslags :p
Må vel kanskje begynne på igjen :p
Er det nå jeg skal si "tar det i mårra" :P
Men shit, truser jaaa :O djeez det var godt du sa, for det må jeg ha.
DET tar jeg i mårra ;)

Haha, greit å ha :p
Selv er jeg helt avhengig av lister...må skrive en liste for alt! :p
Pakkelista for fødebaggen henger på kjøleskapet ;) samboer har også en egen liste :P
Lista begynner å bli litt lang da :O skulle tro jeg skal på ferie i 14 dager vettu :P

Pakkelista for fødebaggen henger på kjøleskapet ;) samboer har også en egen liste :P
Lista begynner å bli litt lang da :O skulle tro jeg skal på ferie i 14 dager vettu :P

Uff..samme her. Ser besten ut som om en skal flytte..Jeg må kjøpe en større bag, gitt :o

Haha jeg har den svære baggen, mest fordi vi ikke har noe mindre :P å trillekoffert hadde bare sett dumt ut tror jeg :P

Ja, koffert hadde jeg følt meg teit med tror jeg. Må være en bag! Men jeg får såvidt plass til morgenkåpa og ei truse oppi den jeg har..så må nok ha ny :o
Gubben har en også, men den er så jækla stygg, så den nekter jeg å komme drassende på... Faktisk :p

Ja, koffert hadde jeg følt meg teit med tror jeg. Må være en bag! Men jeg får såvidt plass til morgenkåpa og ei truse oppi den jeg har..så må nok ha ny :o
Gubben har en også, men den er så jækla stygg, så den nekter jeg å komme drassende på... Faktisk :p

Spiller det noen rolle hvordan den ser ut? Hehe

Sist pakket jeg i en ryggsekk og denne gangen blir det en ganske stor converse skinnveske jeg har :) den er vel kanskje litt i overkant stor men har ikke noe mindre annet enn vanlige vesker så må bli den :P

Spiller det noen rolle hvordan den ser ut? Hehe

Sist pakket jeg i en ryggsekk og denne gangen blir det en ganske stor converse skinnveske jeg har :) den er vel kanskje litt i overkant stor men har ikke noe mindre annet enn vanlige vesker så må bli den :P

Nei, har ikke så mye å si hvordan den ser ut egentlig...bare det ikke er den der til gubben :p hodet mitt har bestemt seg for det :p
Pluss jeg vil ha ny som jeg kan bruke når jeg begynner å trene igjen :)
Da får jeg 2i1 :p

Nei, har ikke så mye å si hvordan den ser ut egentlig...bare det ikke er den der til gubben :p hodet mitt har bestemt seg for det :p
Pluss jeg vil ha ny som jeg kan bruke når jeg begynner å trene igjen :)
Da får jeg 2i1 :p

Haha jeg skjønner ;) men da er det jo bare å kjøpe seg en ny da :)

Back
Topp