Haha der er du ikke alene gikk senest istad å lette etter telefonen "aah men jeg har den jo i hånda"
Haha ikke sant, man kan jo ikke huske alt heller da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha der er du ikke alene gikk senest istad å lette etter telefonen "aah men jeg har den jo i hånda"
Har alltid vært litt vimsete, men nå i det siste har det blitt ekstremt :OHaha ikke sant, man kan jo ikke huske alt heller da
Har alltid vært litt vimsete, men nå i det siste har det blitt ekstremt :O
Kjenner jeg blir stressa av hele den fødebaggen Aner ikke hva jeg skal putte i bage jeg har, hvilke tøfler en bør kjøpe, hvor mye klær til babyen og meg osv. haha, grønn på fødsel deluxe Bor bare oppi nabolaget fra sykehuset (5 min å kjøre max) så er jo ikke krise å bare måtte sende samboer opp en tur for å hente noen ting, men bliker samtidig å ha alt kart på forhånd
Jeg skal bare pakke ned noen myke bukser, truser, flippfloppere, singletter,Cardigan, pysj, bh, ammeinnlegg, toalettsaker, lader, bok eller noe slikt. Så klær lillebror kan reise hjem i, gave til storesøster og noe snacks og drikke om jeg husker det. Jeg har nemlig ingen som kan stikke i kiosken for meg så må fikse det selv.
flipflops hørtes ut som en god ide. Sitter å undrer hvilke tøfler jeg skulle kjøpe og pakke ned Aaaner jo ikke a nan behøver eller hva som er kjekt og ha Eller hva som er å få tak i sykehuset. Er kiosk der, men ikke de lengste åpningstidene - og apotek, med begrenset åpent der også.
Er sånn typisk liste-skriver. Får sortert tankene godt med å skrive lister. Tenkte at jeg må begynne på en slik til fødebaggen. Alt hjemme er jo klart til hun kommer, med fødebaggen ikke startet på engang Tenkte å pakke ned nøtter også. Sånn småsulten-pose. ser det er foreslått flere steder, og er jo rask og enkel energi
flipflops hørtes ut som en god ide. Sitter å undrer hvilke tøfler jeg skulle kjøpe og pakke ned Aaaner jo ikke a nan behøver eller hva som er kjekt og ha Eller hva som er å få tak i sykehuset. Er kiosk der, men ikke de lengste åpningstidene - og apotek, med begrenset åpent der også.
Er sånn typisk liste-skriver. Får sortert tankene godt med å skrive lister. Tenkte at jeg må begynne på en slik til fødebaggen. Alt hjemme er jo klart til hun kommer, med fødebaggen ikke startet på engang Tenkte å pakke ned nøtter også. Sånn småsulten-pose. ser det er foreslått flere steder, og er jo rask og enkel energi
Anbefaler disse
Adidas sine
Takk Da skal jeg kjøpe meg slike - mener jeg så sånne på gsport Typisk meg å tenke meg grønn på sånne "enkle ting", men som grønnskolling når det gjelder fødsel, så er jo alt nytt
Har ikke startet på baggen ennå jeg heller så kan det være lurt med strikk om du har langt hår og lipsyl da man ofte blir tørr på leppene pga lufta. Det er jo bare å skrive ned liste over hva du trur du vil trenge man finner og slike lister om man søker på nettet
Ja, jeg kjøpte disse på gsport/gmax
De er veldig gode...bruker de inne hele tiden nå haha
har ikke termin før 1 august, så trenger jo sånn sett ikke stresse fryktelig med det. Men hun kan jo plutselig komme i juli en gang og føler det er like rundt hjørnet Tenkte at jeg kanskje skulle tatt en ettermiddag til uka og dratt ned til byen og få kjøpt det jeg trenger
strikk og sjingelnåler(?) er nok must for meg. Har hår til skuldrene, men langt nok til at jeg foretrekker å ha det i strikk bra du nevnte lypsyl. Bruker det aldri til vanlig da jeg ikke har behovet, men likevel.. Etter en time inne på et sukehus er leppene knusktørre og svir Har brent meg mer enn en gang på det
Har faktisk aldri brukt slike, merkelig nok har crocs, men synes de er kronglete og store men da blir det innkjøp av disse
Ja da kan det være lurt å ha slike
Lipsyl er genialt på sykehuset.
Jeg har crocs også..men de står på jobb ser ikke for meg at de er særlig gode å ha på i dusjen
Kan tenke meg det. Begynt på lista nå, og lypsyl er skrevet øverst, haha
Ser det og for meg. Blir bare mer kronglete enn nyttig tror jeg Er nok greiere da med de adidas-flopsene. litt mer passform
Jepp! Åsså kan de brukes etterpå også
Og så har de en litt mindre skrikende farge hehe!
Husker jeg kjøpte crocsene i den tida de ble så "in", og jo skrikende farge jo bedre. Så sjokkrosa måtte det jo bli Skjemmes nesten å bare gå i postkassa når de er på føtterne
Så sorte adidas-flops høres litt bedre ut