Har du pakket fødebaggen?

Haha, jeg har også knallrosa :p
Men eneste stedet de blir brukt er på jobb :p
Har aldri tatt de med hjem...

Kanskje like greit :p Hakke no imot rosa, men føler meg ikke helt komfortabel med å spasere rundt i sjokkrosa crocs til vanlig rundt hjemmet :p Mannen bruker de mer enn jeg. haha :p Han bryr seg utrolig lite om hva andre ser (cudos sier jeg bare :p) og de passer bedre på jans føtter enn på mine, så egentlig er de vel blitt hans :p

Kanskje like greit :p Hakke no imot rosa, men føler meg ikke helt komfortabel med å spasere rundt i sjokkrosa crocs til vanlig rundt hjemmet :p Mannen bruker de mer enn jeg. haha :p Han bryr seg utrolig lite om hva andre ser (cudos sier jeg bare :p) og de passer bedre på jans føtter enn på mine, så egentlig er de vel blitt hans :p

Haha, gubben her bryr seg neaten for mye om hva andre ser, så han hadde nok aldri tatt de på seg :p
Hadde vært et artig syn da :p

Haha, gubben her bryr seg neaten for mye om hva andre ser, så han hadde nok aldri tatt de på seg :p
Hadde vært et artig syn da :p

Hadde det vært opp til min samboer så hadde han gjerne gått i søpla eller i postkassan i morgenkåpa og crocsa :p (Han fikk star wars jedi-robe hos meg i gave for et par år siden som han er så glad i å bruke:p) Eller til butikken i et litt for godt brukt pysjamasbukse :p er nok jeg som stopper han der :p

Morsomt syn til tider der han spaserer i rosa crocs da :p

Hadde det vært opp til min samboer så hadde han gjerne gått i søpla eller i postkassan i morgenkåpa og crocsa :p (Han fikk star wars jedi-robe hos meg i gave for et par år siden som han er så glad i å bruke:p) Eller til butikken i et litt for godt brukt pysjamasbukse :p er nok jeg som stopper han der :p

Morsomt syn til tider der han spaserer i rosa crocs da :p

Hahaha :p helt det motsatte av min han da :p

Har ikkje pakka enno, og omtrent ikkje tenkt på i det heile. 36+0 i dag, bør eg byrje snart?

Begynt å pakke, men 2 åringen har pakket den ut igjen.. Hehe.. er 35+2. Stresser ikke ;)

36+2, har kjøpt bag iallfall :-P

Fødebaggen vi skal bruke lukter gammel røyk :O
Har dere damer noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne lukta, lot baggen ligge ute nå en time, men lukten går ikke bort :(
Hjeeelp.

Klarer ikke å få pakka den fødebaggen, jeg bynner men så finner jeg alltid på noe "bedre" å gjøre :p Jeg klarer liksom ikke å se for meg at det noengang kommer en baby, kommer til å gå gravid foraltid :P er 37+5 i dag

Klarer ikke å få pakka den fødebaggen, jeg bynner men så finner jeg alltid på noe "bedre" å gjøre :p Jeg klarer liksom ikke å se for meg at det noengang kommer en baby, kommer til å gå gravid foraltid :P er 37+5 i dag
Hoho jeg er litt der selv, meeen istad fikk jeg ut fingern og har begynt å slenge litt ting oppi :D
Ser for meg at jeg kommer til å løpe rundt som en gal ape senere og kaste resten oppi :P

Hoho jeg er litt der selv, meeen istad fikk jeg ut fingern og har begynt å slenge litt ting oppi :D
Ser for meg at jeg kommer til å løpe rundt som en gal ape senere og kaste resten oppi :p
Ja var det som skjedde med førstemann hær, han kom helt plutselig 2 uker før tiden å han hadde det travelt, da var vi to mongoaper som løp rund å fikk ikke med oss noe fornuftig :D I morgen SKAL jeg begynne å pakke, nestenheltsikkert :)

10 dager igjen til termin.. Har begynt,men er slettes ikke ferdig :p får vel snart begynne å pakke siste tingene.. Mangler bukser,sandaler og litt sånne "praktiske ting" som er kjekt å ha med,men som man kan klare seg uten

Har dere damer noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne lukta, lot baggen ligge ute nå en time, men lukten går ikke bort :(
Hjeeelp.
Kan ikke du prøve å hive den i vaskemaskina da? Og bruke tøymykner med god lukt i :)

Kan ikke du prøve å hive den i vaskemaskina da? Og bruke tøymykner med god lukt i :)
Løsningen ble å vaske den med en fuktig klut. Så la jeg babytøyet i en plastpose :D haha det er fresht da å ta med en baby hjem fra sykehuset som stinker røyk :P nei gud da ville folk sett stygt på meg da.

Ja var det som skjedde med førstemann hær, han kom helt plutselig 2 uker før tiden å han hadde det travelt, da var vi to mongoaper som løp rund å fikk ikke med oss noe fornuftig :D I morgen SKAL jeg begynne å pakke, nestenheltsikkert :)
Haha syns det er vannskelig å pakke ned enkelte klær, for det bruker jeg jo til daglig.
Så sminka og mobil lader blir det siste jeg kaster neddi :)
Vi bor 20 min unna sykehuset så kan sende gubben hjem å hente resten evnt.

Haha syns det er vannskelig å pakke ned enkelte klær, for det bruker jeg jo til daglig.
Så sminka og mobil lader blir det siste jeg kaster neddi :)
Vi bor 20 min unna sykehuset så kan sende gubben hjem å hente resten evnt.
Fint bo så nærme sykehuset da:) Vi bor 2,5 timer unna så fint om vi får med oss alt med en gang :D :P

Fint bo så nærme sykehuset da:) Vi bor 2,5 timer unna så fint om vi får med oss alt med en gang :D :P

Da er det en fordel å få med seg alt med en gang ja. Jeg vil helst få med meg alt på engang jeg og, men det er fordi ellers så må jeg få noen til å hente det for meg. Men sånn er det å være singel :P

Hjeeelp.
Lag en blanding med 50/50 vann og eddik på en sprayflaske og spray bagen godt både utvendig og innvendig. Eddiken tar røyklukta :D (og den fæle eddiklukta forsvinner i løpet av et par timer)

Back
Topp