Har du pakket fødebaggen?

54 dager igjen i dag. Har laget meg liste over hva som skal med :) Og har kjøpt inn forskjellig og lagt nedi bagen. Ikke så veldig mye der enda som dere ser :p Stresser ikke! :)

Vedlegg

• 1433396645297.jpg
    1433396645297.jpg
    51,5 KB · Visninger: 90
Tenker at om to uker så skal jeg ha baggen ferdigpakket :) 34+1 idag så jeg kan vente litt til.

Er bare i uke 35 ennå, men pakker baggen et par dager før uke 38 sikkert. Men må skrive en liste før uke 37 så jeg vet hva jeg mangler å må kjøpe inn:)

36+0 - bagen er pakket, unntatt klær til meg. Pakket før jeg flyttet nå, siden jeg ville ha kontroll på det og ha det lett tilgjengelig. Pakker nok snart ned klær til meg og. Bor heldigvis bare 2 min fra sykehuset, så samboer kan hente klær til meg rimelig fort om noe ikke skulle kommet med :)

46 dager til termin. Har ikke pakket, men har nettopp vasket klær som skal med til lillemann. Tar det til uka tenker jeg, for helgen blir det fullt opp med flyttelass.

52 dager igjen. Pakker den nok om ikke veldig lenge. Barna mine har kommet tidligere for hvert barn så er forberedt på litt før termin :)

Er 35+4 i dag å siden jeg fødte i uke 38 sist så skal jeg i dag(nå) begynne på pakkinga.. I hvertfall det jeg kan få pakket som jeg har ekstra av, resten skal jeg få kjøpt til uka :) så den er helt ferdig pakket før neste helg. :)

37 dager igjen og tror jeg har pakket det meste :) har ikke tatt med bind da, får man ikke det på sykehuset?

Nå har jeg sagt "begynner imorgen" hele uka :p
Så..får kanskje gjort det nå i helgen :p

Har pakket det meste som skal være med i fødebaggen. Mangler bare litt klær til meg selv:D

38 dager igjen og har tenkt på å begynne, er 35 uker idag å tenker i uke 36 bør den vel stå delvis klar :-)

Haha.. Skreiv her i går at jeg sku pakke da.. Gjorde jeg det, neida! Prøve i dag da.. Haha.. Bare utsetter og utsetter og utsetter! Kommer sikkert ikke til å være ferdig pakket før vi må reise til føden..

Nå har jeg sagt "begynner imorgen" hele uka :p
Så..får kanskje gjort det nå i helgen :p
Det samme har jeg sagt i snart 3 uker :p er i uke 37 på mandag,så får vel snart prøve å bli ferdig.. Ikke at jeg tror det blir fødsel før termin,men man vet aldri :p

Det samme har jeg sagt i snart 3 uker :p er i uke 37 på mandag,så får vel snart prøve å bli ferdig.. Ikke at jeg tror det blir fødsel før termin,men man vet aldri :p

Hehe, godt det ikke bare er meg! Tror heller ikke jeg får før termin... Men kjenner jeg vil ha tingene klart snart likevel :)

37 dager igjen, og ingen planer om å pakke noe før jeg starter i permisjon ihvertfall.. Hater å pakke:p

55 dager igjen til termin, så stresser ikke med fødebagen :) Begynt å tenke smått på den, men kommer meg liksom ikke videre fra bare å tenke på den - til å faktisk gjøre noe :p

Back
Topp