Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så mye!!!7+0
Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet!
De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det
Fineste lille babyen min![]()

Gratulerer så mye!!!![]()
Så herligGratulerer
![]()
Så flott!! Gratulerer![]()
Det er veldig stas! Det var så fint å se det bankende hjertet - jeg har vært så redd for at det var noe i veien. Nå er neste ultralyd 7. august, så frem til det kommer jeg til å tenke positivt og begynne å glede meg 
Så glad for å høre at alt stod bra til7+0
Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet!
De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det
Fineste lille babyen min![]()

Så glad for å høre at alt stod bra til![]()

Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståeligTusen takk, jeg er skikkelig lettet og klar for å fortelle det til barna, men alle er ikke hjemme før på søndag, så da får vi bare vente. Har klart å vente flere uker allerede, så klarer en uke til
Klarer nesten ikke la være å se på de veldig uklare bildene vi fikk printet ut![]()

Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståeligAlle barna kommer til å bli så glade når dere forteller nyheten
![]()

Så bra alt er som det skal!!!
veldig glad for det ♡
Gratulerer så mye ♡
Utrolig deilig, men er jo ikke mye de får sjekket så tidlig. Men en god start hvertfall