Lillebror snart 1 år
Om kun få uker er lillebror 1 år allerede. Tiden har virkelig fløyet, samtidig som det er som om han nettopp ble født. Han vokser og tar nye steg daglig (ikke helt bokstavelig). Han har fire tenner nå, snakker mer og mer og er veldig interessert i å utforske verden. Han elsker når søsknene kommer tilbake til oss, og spesielt gjensynsgleden med datteren min som er nærmest han i alder er fantastisk å se
Akkurat nå har vi hatt halvannen uke med korona på alle syv i husstanden. De fleste er friske, kun jeg igjen som fortsatt er dårlig. Jeg synes jeg er overraskende dårlig til å ha fått 3 vaksinedoser. Har hatt/har vondt i magen, mistet lukte - og smakssans, tette bihuler, skikkelig lyssky, tett i ørene, kastet opp og tidvis vondt i hodet. Veldig svimmel om jeg ikke beveger meg sakte. Testet positivt for 6 dager siden. Lillebror kastet også opp, fikk høy feber, ingen matlyst og nå skikkelig hes. Fikk så vondt av han at han fikk korona han også, men det er umulig å unngå det når vi resterende 6 hadde det. Mannen min fikk det noen dager før meg, men da var det allerede for sent mtp smitte til lillebror. Jeg har noen minutter i løpet av dagen hvor jeg føler meg bedre, men så gjør jeg noe så enkelt som å fikse lunch til barna, så er jeg helt gåen. Jobber allikevel i dag (hjemmekontor), for jeg har allerede hatt 4 fraværsdager på en uke pga dette. Enda godt kun et av barna er syke og hjemme fra skolen, men kjenner det skal bli godt å føle meg hakket bedre enn jeg gjør nå