Skjønner at dette var et stressmoment! Selv om sjansene er så minimale, er det alltid en liten stemme som hvisker "tenk om...". Jeg hadde selv ganske ustabile sykluser den første tiden etter at TR kom tilbake etter syklus, så kan det hende det bare er litt kluss i systemet fortsatt?
TR kom for et par dager siden Har sykluser på 29-31 dager, så det har vært stabilt nå etter fødsel.
Selv om jeg er lettet over at TR kom, så merket jeg også en bitteliten skuffelse for at det ikke var noe mer. Jeg tror jeg aldri kommer til å føle meg helt ferdig med å få barn. Størstedelen av min identitet og det eneste jeg føler jeg mestrer i livet er å være mamma. Jeg elsker det, men det triste i den identiteten er at jeg føler barna og morsrollen er det eneste trygge jeg har. Oppveksten min var ikke helt optimal med trygghet, så akkurat det er superviktig for meg ovenfor barna mine. Og de vokser jo opp og trenger meg mindre og mindre, så jeg har tenkt endel på hva jeg er når jeg ikke tar vare på barna mine hver dag.. Og det er jo litt trist, må jeg innrømme..