Håperpånr3 lufter litt tanker

Lykke til i morgen ❤
 
Lykke til i morgen ❤️
 
7+0

Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet! :Heartred

De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det :)

Fineste lille babyen min :love7
 
7+0

Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet! :Heartred

De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det :)

Fineste lille babyen min :love7
Gratulerer så mye!!! :Heartred
 
Så koselig oppdatering, gratulerer så mye!
 
Så flott!! Gratulerer :Heartred
 
Gratulerer så mye!!! :Heartred
Så herlig :love017 Gratulerer ❤️
Så flott!! Gratulerer :Heartred

Tusen takk, alle tre :love7 Det er veldig stas! Det var så fint å se det bankende hjertet - jeg har vært så redd for at det var noe i veien. Nå er neste ultralyd 7. august, så frem til det kommer jeg til å tenke positivt og begynne å glede meg :)

På søndag skal vi si det til barna - så da blir det mer virkelig :love7
 
7+0

Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet! :Heartred

De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det :)

Fineste lille babyen min :love7
Så glad for å høre at alt stod bra til :Heartred
 
Så glad for å høre at alt stod bra til :Heartred

Tusen takk, jeg er skikkelig lettet og klar for å fortelle det til barna, men alle er ikke hjemme før på søndag, så da får vi bare vente. Har klart å vente flere uker allerede, så klarer en uke til ;)
Klarer nesten ikke la være å se på de veldig uklare bildene vi fikk printet ut :joyful:
 
Tusen takk, jeg er skikkelig lettet og klar for å fortelle det til barna, men alle er ikke hjemme før på søndag, så da får vi bare vente. Har klart å vente flere uker allerede, så klarer en uke til ;)
Klarer nesten ikke la være å se på de veldig uklare bildene vi fikk printet ut :joyful:
Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståelig :D Alle barna kommer til å bli så glade når dere forteller nyheten:Heartred
 
Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståelig :D Alle barna kommer til å bli så glade når dere forteller nyheten:Heartred

Jeg håper det :) Minsten har kommentert magen min noen ganger og sagt det ser ut som det er en baby inni der, så blir fryktelig spennende å se reaksjonene når de faktisk finner ut av det :love7
 
Gratulerer med bankende hjerte på TUL ❤️
 
Nå er det å være gravid skikkelig pyton.. Jeg bare kaster opp, sover eller vrir meg i sengen pga kvalmen. Føler jeg må ha noe friskt i munnen hele tiden og orker ikke lage mat. Tar Afipran, men synes ikke den hjelper så veldig akkurat. Har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor barna som jeg ikke orker å finne på noe med. Dårlig samvittighet for mannen fordi jeg bare ligger her og sutrer. Og så for babyen fordi jeg ikke trives med å være gravid akkurat nå :( Så nå for tiden er livet litt pyton, hvis jeg er ærlig.

Noen som har noen gode tips til lett og frisk mat jeg ikke trenger å tilberede? Vannmelon har vært fint den siste timen, men skjærer ikke opp masse av gangen. Og det metter ikke akkurat mye heller.

Sorry klagingen, men jeg er så klar for andre trimester og forhåpentligvis ingen kvalme.
 
Back
Topp