Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!!7+0
Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet!
De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det
Fineste lille babyen min
Gratulerer så mye!!!
Så herlig Gratulerer
Så flott!! Gratulerer
Så glad for å høre at alt stod bra til7+0
Tidlig ultralyd i dag visste et bankende hjerte med 134 slag i minuttet. Lyden var fantastisk å høre, jeg er så lettet!
De målte til å være ca 7+2, med estimert termin 13.februar. Hun mente sykehuset ville satt på tre dager, så da blir det rundt 16.februar. Menstermin er 18.feb, så det stemmer jo det
Fineste lille babyen min
Så glad for å høre at alt stod bra til
Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståelig Alle barna kommer til å bli så glade når dere forteller nyhetenTusen takk, jeg er skikkelig lettet og klar for å fortelle det til barna, men alle er ikke hjemme før på søndag, så da får vi bare vente. Har klart å vente flere uker allerede, så klarer en uke til
Klarer nesten ikke la være å se på de veldig uklare bildene vi fikk printet ut
Skjønner veldig godt at du vil se på ul-bildene hele tiden. Bare tenk hvor mye vi liker å se og tyde streker på tester, så da må jo ul-bildene være uimotståelig Alle barna kommer til å bli så glade når dere forteller nyheten
Gratulerer med bankende hjerte på TUL
Så bra alt er som det skal!!!
veldig glad for det ♡
Gratulerer så mye ♡