Nå er det å være gravid skikkelig pyton.. Jeg bare kaster opp, sover eller vrir meg i sengen pga kvalmen. Føler jeg må ha noe friskt i munnen hele tiden og orker ikke lage mat. Tar Afipran, men synes ikke den hjelper så veldig akkurat. Har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor barna som jeg ikke orker å finne på noe med. Dårlig samvittighet for mannen fordi jeg bare ligger her og sutrer. Og så for babyen fordi jeg ikke trives med å være gravid akkurat nå Så nå for tiden er livet litt pyton, hvis jeg er ærlig.
Noen som har noen gode tips til lett og frisk mat jeg ikke trenger å tilberede? Vannmelon har vært fint den siste timen, men skjærer ikke opp masse av gangen. Og det metter ikke akkurat mye heller.
Sorry klagingen, men jeg er så klar for andre trimester og forhåpentligvis ingen kvalme.
Kjenner meg igjen! Jeg hadde hyperemesis med nr.5 og kastet opp konstant.. Orket ikke finne på noe med barna, bare lå på sofaen eller sov
Jeg klarte bare spise nudler uten krydder, loff med gulost og salt potetgull de første månedene. Ikke så sunt, men drikke er jo aller viktigste Kjøp væskeerstatning og næringsdrikker på apoteket og drikk i bittesmå slurker kanskje?
Føler med deg! Spesielt ikke noe særlig å være så dårlig når man har andre barn å passe på
God bedring!