6+0
Har vært litt stille fra meg her inne etter jeg faktisk ble gravid. Tror det er fordi det skjer så mye rundt meg for tiden + at jeg ikke helt tør å tro at jeg faktisk er det enda. Så da havner jeg liksom mellom to stoler, fordi jeg vet jo at jeg er gravid, men ettersom jeg ikke vet om babyen inni meg faktisk er i fin form og lever, så er det litt vanskelig å skrive her inne.. Tør ikke slippe gleden helt løs enda.
Kvalmen er her, men heldigvis ikke like ille som sist. Da ble jeg jo lagt inn i uke 7 med hyperemesis fordi jeg var så dårlig. Nå håper jeg at jeg klarer å holde det i sjakk ved å spise jevnlig, slappe mye av og ved hjelp av postafen og reisesykebånd.
Har min første jordmortime onsdag, så det blir spennende. Så er det TUL mandag 29.juni - det grugleder jeg meg til kjenner jeg. Blir godt å få det overstått.
Ellers er puppene fortsatt ømme og jeg ser at de er større, men klarer ikke se så mye forskjell på areolaen enda. Er også veldig mye trøtt. Har ikke lyst på noe søtt, men blitt veldig glad i ingefærbrus og brødskive med gulost. Har ikke spist noe annet pålegg de siste par ukene
Får i meg middag og sånn, men i det siste klarer jeg ikke å se rått kjøtt og mye lukter veldig vondt. Er nok derfor gulost er veldig trygt og godt
Og jeg som normalt sett spiser og liker alt!
Nå er babyen på størrelse med et blåbær