Håperpånr3 lufter litt tanker

Jeg har jo tidligere sagt at jeg ikke har hatt noen symptomer som gjorde at jeg trodde at jeg var gravid denne gangen, men mannen har visstnok observert endel ting.

1. Jeg har ikke hatt særlig med matlyst fra EL til positiv test. Det har jeg ikke tenkt over var en årsak, men man kan jo spekulere i det.

2. Jeg har heller ikke, visstnok, tatt initiativ til sex, som jeg vanligvis gjør..

3. Jeg har "bare vært annerledes" sier han.

Jeg vet ikke om noe av dette er symptomer eller tilfeldig, men man kan jo spekulere i det. Tenkte det var verdt å nevne, fordi de fleste andre symptomer er ikke nødvendigvis tilstede såpass tidlig selv om man er gravid.

Nå, 3+3 og 11 DPO, kjenner jeg meg trøtt hele tiden (kan være fordi jeg ikke har lyst på kaffe og dermed ikke får i meg koffein), sulten hele tiden og veldig ømme pupper. Ser også at de har blitt større, hvertfall en av de :joyful: Sitter på kontoret nå og har sååå lyst å ta meg en dupp, noe jeg måtte gjøre i går etter jobb. Har hatt masse murringer i både mage og korsrygg de siste to, tre dagene, så håper jo at det er fordi h*n gror seg godt fast inni her :)


En annen ting; er helt overbevist om at det er gutt :Heartblue
 
Såååå trøtt, sov litt på ettermiddagen i dag også:rolleyes: Sulten hele tiden også:joyful:

Lurer på når jeg skal ha TUL. Har lyst å finne et bankende hjerte, da føles det tryggere å si det til folk. I og med at jeg hadde hyperemesis sist tenker jeg at jeg kanskje må si det tidlig pga formen, og da kjennes det mye tryggere å ha en TUL og hjertebank å støtte seg til:Heartred

Når bør jeg bestille time da i såfall? Er 3+4 i dag.
 
Såååå trøtt, sov litt på ettermiddagen i dag også:rolleyes: Sulten hele tiden også:joyful:

Lurer på når jeg skal ha TUL. Har lyst å finne et bankende hjerte, da føles det tryggere å si det til folk. I og med at jeg hadde hyperemesis sist tenker jeg at jeg kanskje må si det tidlig pga formen, og da kjennes det mye tryggere å ha en TUL og hjertebank å støtte seg til:Heartred

Når bør jeg bestille time da i såfall? Er 3+4 i dag.
Tror rundt uke 7 er fint :) men ikke heeeelt sikker ? står ofte info på siden der man kan bestille hva dem anbefaler :)
 
Såååå trøtt, sov litt på ettermiddagen i dag også:rolleyes: Sulten hele tiden også:joyful:

Lurer på når jeg skal ha TUL. Har lyst å finne et bankende hjerte, da føles det tryggere å si det til folk. I og med at jeg hadde hyperemesis sist tenker jeg at jeg kanskje må si det tidlig pga formen, og da kjennes det mye tryggere å ha en TUL og hjertebank å støtte seg til:Heartred

Når bør jeg bestille time da i såfall? Er 3+4 i dag.

Det beste er å vente til minst 7+0 :happy: Men klart, jo lenger man klarer å vente jo mer ser man :)
 
Streken blir heldigvis sterkere og sterkere :woot: IKM i morgen.

upload_2020-6-6_7-43-47.jpeg


Tok også en vanlig babyplan. Synes ikke det er sååå stor forskjell på styrken.

upload_2020-6-6_7-44-47.jpeg
 
9 DPO
Feiger ut fra 4.juni gjengen og testet i går. Skimtet en strek, så tok kanskje 8 tester i går, pluss i vann og fikk mannen til å teste, for å sjekke om det kunne stemme. Jeg hadde virkelig ikke troen denne gangen. Testene ga ingen tvil i morges. Men her er det en liten spire:Heartred
Håper den holder seg fast og holder seg der til februar :Heartred



Vis vedlegget 327872

Gratulerer så mye! Så gøy at det ble spire på oss samtidig! Krysser fingrene for at begge blir med helt til februar!
 
Digger å se fremgang på styrken på tester. :) og det er sååååå tydelig sterkerer og sterkere! Så gøy :)

Så koselig at du blir glad på andres vegne, det er en veldig god egenskap - tusen takk! :HeartredJa, den er ganske mye sterkere i dag, morsomt å sammenligne de. Har kastet alle bortsett fra dagens, kan jo ikke beholde alle nå som jeg har tatt bilde :joyful:
 
Så gøy! Det blir fryktelig spennende fremover :) Har du tenkt noe på tidlig ultralyd?
Det gjør det!
Ja, men jeg er usikker på hvor og når jeg evt skal bestille time. Hva har du tenkt? Jeg har ikke fått lest gjennom hele dagboken din ennå.
 
Det gjør det!
Ja, men jeg er usikker på hvor og når jeg evt skal bestille time. Hva har du tenkt? Jeg har ikke fått lest gjennom hele dagboken din ennå.

Jeg tror jeg kommer til å bestille time til uke 7+0 hvis det er ledig. Det vil si mandag 29.juni. Og så trolig en i uke 11 for å sjekke nakkefold. Så er det nok ingenting før ordinær ultralyd :)
 
Jeg tror jeg kommer til å bestille time til uke 7+0 hvis det er ledig. Det vil si mandag 29.juni. Og så trolig en i uke 11 for å sjekke nakkefold. Så er det nok ingenting før ordinær ultralyd :)
Okei. Tenker nok det bare blir én tidlig, når det er mulig å sjekke nakkefold. Husker ikke når vi var med første...
 
Okei. Tenker nok det bare blir én tidlig, når det er mulig å sjekke nakkefold. Husker ikke når vi var med første...

Tror man sjekker det i uke 11, hvis jeg ikke husker feil :) Da kunne de se kjønnet på mitt andre barn, så det er jo litt spennende :) Viktigste er at barnet er friskt selvfølgelig, men moro å vite kjønn også når alt annet er på plass. Vil dere vite kjønn på forhånd?
 
Tror man sjekker det i uke 11, hvis jeg ikke husker feil :) Da kunne de se kjønnet på mitt andre barn, så det er jo litt spennende :) Viktigste er at barnet er friskt selvfølgelig, men moro å vite kjønn også når alt annet er på plass. Vil dere vite kjønn på forhånd?
Okei. Jeg bor sånn til at jeg muligens må ha fri fra jobb for å få det til, så det spørs...

Så dere skal vite kjønn? Har du en magefølelse? Jeg er litt usikker. Vi valgte å vente til fødselen med å finne ut kjønnet på første, mens jeg er mer lysten på å vite denne gangen.
 
Endelig dagen for IKM - nå håper jeg virkelig ikke TR kommer.. Babystreken blir sterkere og sterkere, så det er jo håp om at dette går rette veien :Heartred

upload_2020-6-7_8-22-6.jpeg
 
Back
Topp