Tusen millioner takk alle sammen - det varmer så utrolig med lykkeønskninger Jeg tror absolutt at jeg er gravid, det hjalp med digital som bekreftet det, men det er så rart og nesten litt sjokkerende ettersom jeg var så overbevist om at dette var en PP som jeg bare måtte gjennom for å få det til på neste eller gangen etter. Men jeg har jo kjent på en helt annen ro denne gangen enn de to andre gangene.
Merkelig hvordan det plutselig gikk denne gangen. Jeg har tidvis kjent noe, vanskelig å beskrive, men jeg har overhodet ikke relatert det til svangerskap og baby. Det kunne like gjerne være TR eller tilfeldig. Og det kommer jeg fortsatt ikke til å vite, for hvis jeg skulle beskrevet symptomer denne gangen vil jeg fortsatt stå på at jeg ikke har kjent noen verdens ting. Begge de forrige PP'ene har jeg kjent mer, både her og der. Håper ikke det er noe negativt for lille baby, jeg kjenner at det skal bli godt å passere IKM som er på søndag, om 4 dager.
Jeg håper så inderlig at spiren sitter til midten av februar og at alle dere som ikke er gravide følger raskt etter
Kan være du bare trengte å slappe av litt for at det skulle klaffe Hørt om mange tilfeller hvor det var akkurat det som måtte til
Men uansett litt morsomt at denne gangen som du var helt overbevist om at du ikke var gravid, så er du jaggu det