Håperpånr3 lufter litt tanker

Tusen millioner takk alle sammen - det varmer så utrolig med lykkeønskninger :Heartred Jeg tror absolutt at jeg er gravid, det hjalp med digital som bekreftet det, men det er så rart og nesten litt sjokkerende ettersom jeg var så overbevist om at dette var en PP som jeg bare måtte gjennom for å få det til på neste eller gangen etter. Men jeg har jo kjent på en helt annen ro denne gangen enn de to andre gangene.

Merkelig hvordan det plutselig gikk denne gangen. Jeg har tidvis kjent noe, vanskelig å beskrive, men jeg har overhodet ikke relatert det til svangerskap og baby. Det kunne like gjerne være TR eller tilfeldig. Og det kommer jeg fortsatt ikke til å vite, for hvis jeg skulle beskrevet symptomer denne gangen vil jeg fortsatt stå på at jeg ikke har kjent noen verdens ting. Begge de forrige PP'ene har jeg kjent mer, både her og der. Håper ikke det er noe negativt for lille baby, jeg kjenner at det skal bli godt å passere IKM som er på søndag, om 4 dager.
Jeg håper så inderlig at spiren sitter til midten av februar og at alle dere som ikke er gravide følger raskt etter :love7

Kan være du bare trengte å slappe av litt for at det skulle klaffe :happy: Hørt om mange tilfeller hvor det var akkurat det som måtte til :)
Men uansett litt morsomt at denne gangen som du var helt overbevist om at du ikke var gravid, så er du jaggu det :cool::p

Kan være du bare trengte å slappe av litt for at det skulle klaffe :happy: Hørt om mange tilfeller hvor det var akkurat det som måtte til :)
Men uansett litt morsomt at denne gangen som du var helt overbevist om at du ikke var gravid, så er du jaggu det :cool::p

Ja, har hørt det jeg også, men så hørte jeg en podcast her inne med en fertilitetsesekspert som sa at det ikke har noen innvirkning, det ville klaffet den måneden uansett. Så hvem vet :) Jeg tror oppriktig ikke at det har noe med at jeg tok babyklister og spiste ananas, for jeg tror det ville klaffet nå uansett (og for alle andre vil jeg tenke det samme: det klaffer når det klaffer, uansett hva du tar eller gjør). Men når det er sagt tror jeg ikke at det skader. Jeg bare vet at jeg tok det samme og gjorde enda mer forrige PP for at det skulle klaffe, uten at det klaffet. Så jeg tror ikke alle disse tingene er utslagsgivende. Sikkert greit for mange å vite :)

:):Heartred
9 DPO
Feiger ut fra 4.juni gjengen og testet i går. Skimtet en strek, så tok kanskje 8 tester i går, pluss i vann og fikk mannen til å teste, for å sjekke om det kunne stemme. Jeg hadde virkelig ikke troen denne gangen. Testene ga ingen tvil i morges. Men her er det en liten spire:Heartred
Håper den holder seg fast og holder seg der til februar :Heartred

Vis vedlegget 327872

Så gøy å lese, gratulerer så mye :Heartred Krysser fingrene for at spiren holder seg fast til februar :love7 veldig koselig å lese det klaffet såpass fort for dere :)

:):Heartred

Så gøy å lese, gratulerer så mye :Heartred Krysser fingrene for at spiren holder seg fast til februar :love7 veldig koselig å lese det klaffet såpass fort for dere :)

Tusen takk for veldig hyggelig kommentar :Heartred Ja, jeg håper virkelig at den klamrer seg fast og bor her til midten av februar :dummy::dummy1:

Du har vel fått positiv test du også, eller husker jeg feil? :wideyed:

Tusen takk for veldig hyggelig kommentar :Heartred Ja, jeg håper virkelig at den klamrer seg fast og bor her til midten av februar :dummy::dummy1:

Du har vel fått positiv test du også, eller husker jeg feil? :wideyed:

Ingen positiv test, dessverre. Testet negativt i helga, men TR lar vente på seg. Så aner ikke hva kroppen holder på med for tiden jeg :confused: Jeg er over IKM, med god margin så forstår lite om dagen:facepalm:

Ingen positiv test, dessverre. Testet negativt i helga, men TR lar vente på seg. Så aner ikke hva kroppen holder på med for tiden jeg :confused: Jeg er over IKM, med god margin så forstår lite om dagen:facepalm:

Ånei! Beklager at jeg tok feil! Visste det var noe jeg husket, men da var det nok det med IKM. Så utrolig irriterende! Har du hatt regelmessige sykluser frem til nå? Kunne du gått til gynekolog og sjekket om alt stod bra til?

Ånei! Beklager at jeg tok feil! Visste det var noe jeg husket, men da var det nok det med IKM. Så utrolig irriterende! Har du hatt regelmessige sykluser frem til nå? Kunne du gått til gynekolog og sjekket om alt stod bra til?

Det går helt fint:happy: Forrige periode var noe lengre enn normalt, men denne perioden tar jo aldri slutt!:dead: Har akseptert at det ikke klaffet denne mnd, men vil gjerne komme i gang med ny syklus. Får ta en tur til gynekolog om TR ikke dukker opp snarto_O må reise et stykke for å komme meg til en gynekolog, så håper i det lengste å slippe:sorry::hilarious:

Det går helt fint:happy: Forrige periode var noe lengre enn normalt, men denne perioden tar jo aldri slutt!:dead: Har akseptert at det ikke klaffet denne mnd, men vil gjerne komme i gang med ny syklus. Får ta en tur til gynekolog om TR ikke dukker opp snarto_O må reise et stykke for å komme meg til en gynekolog, så håper i det lengste å slippe:sorry::hilarious:

Det er så kjedelig når kroppen ikke spiller på lag og utsetter ting man så veldig gjerne vil, sånn som å bli gravid i ditt tilfelle. Jeg håper TR dukker opp snart og at spiren sitter raskt etter det :love7

Det er så kjedelig når kroppen ikke spiller på lag og utsetter ting man så veldig gjerne vil, sånn som å bli gravid i ditt tilfelle. Jeg håper TR dukker opp snart og at spiren sitter raskt etter det :love7

Ja, veldig kjedelig, men det går seg nok til. Tusen takk :Heartred

Så fantastisk at det har klaffet for dere allerede nå!! Gratulerer så mye :)

9 DPO
Feiger ut fra 4.juni gjengen og testet i går. Skimtet en strek, så tok kanskje 8 tester i går, pluss i vann og fikk mannen til å teste, for å sjekke om det kunne stemme. Jeg hadde virkelig ikke troen denne gangen. Testene ga ingen tvil i morges. Men her er det en liten spire:Heartred
Håper den holder seg fast og holder seg der til februar :Heartred

Vis vedlegget 327872
OOOiiii her har det skjedd ting siden sist jeg var pålogga :) :) :)
ÅÅÅÅ den er jo positiv :) :)

Gratulerer så utrolig masse :) :) Så spennende, også denne månedne der du selv ikke trodde tidligere at det ble noe :) :)
Når er termin ? :)

OOOiiii her har det skjedd ting siden sist jeg var pålogga :) :) :)
ÅÅÅÅ den er jo positiv :) :)

Gratulerer så utrolig masse :) :) Så spennende, også denne månedne der du selv ikke trodde tidligere at det ble noe :) :)
Når er termin ? :)

Tusen tusen takk! :D Ja, den er definitivt positiv :wav Nå håper jeg bare at jeg ikke jubler for tidlig og at spiren holder seg der til 18. februar som er foreløpig termin :)

Jeg vet, jeg hadde virkelig ikke troen, så det gjør det jo litt ekstra morsomt :joyful:

Tusen tusen takk! :D Ja, den er definitivt positiv :wav Nå håper jeg bare at jeg ikke jubler for tidlig og at spiren holder seg der til 18. februar som er foreløpig termin :)

Jeg vet, jeg hadde virkelig ikke troen, så det gjør det jo litt ekstra morsomt :joyful:
Ja veldig gøy :) :) :) Det er jo mer sannsynlig at det skal gå bra enn ikke :) :) :)
Skal krysse fingrene for deg her også :)

Ja veldig gøy :) :) :) Det er jo mer sannsynlig at det skal gå bra enn ikke :) :) :)
Skal krysse fingrene for deg her også :)

Det er jo det, så må jo bare prøve å glede seg litt. Gjør godt å komme over IKM hvertfall, så får jeg prate med mannen om TUL osv. Vi rakk såvidt å sees på badet under testingen i morges før jobb, så blir koselig å sees igjen etterpå :Heartpink

Tusen takk, Nimbus :love7

Back
Topp