CD18 og 3 DPO
Kryss i FF
Hadde ikke like stort temphopp som sist, men nå temper jeg vaginalt, så tempen er jevnere og mer stabil. Kjenner at jeg er varmere på kvelden.
FF appen "sa" at jeg hadde hatt sex med høy sannsynlighet for å bli gravid forrige gang og denne gangen bare "good". Vi har hatt annenhver dag og ikke mer rundt EL selv om vi visste at det var da. Tenkte å prøve ut den taktikken denne gangen. Er det noen som vet hvorfor FF appen anbefaler hver dag og gynekologen kun annenhver dag?
1 uke til testing. Ja, det blir gøy å få positiv test, men denne gangen tenker jeg at dette er en prøveperiode som bare må gjennomføres og så blir det en skikkelig PP i juni når jeg får letrozole. Det er nok derfor jeg kjenner at jeg ikke gleder meg til å teste på torsdag, men nå jeg avtalt det, så da får jeg gjøre det. Har jo nok tester nå, så det kan jeg heller ikke bruke som unnskyldning
Har kjøpt bilstol og base til søsteren min som skal ha babyshower neste helg. Hadde tenkt å kjøpe vogn (brukt) til henne, men så spurte jeg mamma ettersom søsteren min hadde snakket med henne om det og plutselig hadde hun kjøpt vognen. Kjente det irriterte meg skikkelig, for hun hadde aldri kjøpt vogn hvis jeg ikke hadde sagt at jeg skulle gjøre det. Til syvende og sist får jo søsteren min vogn, det var jo målet å hjelpe til litt økonomisk, men jeg kjente at det var skikkelig provoserende når jeg sa at jeg skulle gjøre det. Er det noen som synes jeg overreagerer? Skal jo ikke lage kjip stemning av det selvfølgelig, men spør hun (mamma), så kommer jeg å si at det var litt unødvendig når hun visste at det var min gave. Kjenner jeg blir litt irritabel av å tenke på det
Vis vedlegget 327465
Vis vedlegget 327466