Jada, er jo i utgangspunktet ikke mindre eller større sjanse for at det skal gå denne måneden sammenlignet med de to forrige, men er litt digg å kjenne at jeg ikke på død og liv må bli gravid denne PP'en, men at det er helt greit om det først skjer om noen måneder. Når det er sagt vil jeg jo ikke ha mange flere prøveperioder, jeg vil jo bli gravid denne gangen, men jeg kjenner ikke det samme stresset som jeg har kjent tidligere..
--------------------
Og det med stresset er egentlig litt rart, for nå har jeg fortalt det til mamma og bestevenninnen min at vi prøver og akkurat nå fortalte mannen det til søsteren sin på telefon. Så i utgangspunktet burde jeg bli mer stresset fordi folk vet det, men det stresser meg faktisk ikke. Nå har det blitt såpass vanlig å være åpen om å være prøver, så om det tar oss litt tid, javel. So what. Det er en ny og skikkelig digg følelse
Har akkurat begynt countdown til testing volum 2 for i dag, så neste test går i 22.30-tiden. Spent på om den er positiv, hvis ikke regner jeg med at den er det i morgen. Jeg pleier å ha kort LH-topp, så jeg forventer egentlig et positivt utslag i kveld fordi ettermiddagens resultater var så likt det jeg fikk ca 6 timer før jeg fikk positiv begge de andre gangene, så det er jo stor grunn til å tro at det blir positiv EL-test i kveld også
Nå blir det kjempespennende med grafen fremover - jippi!