Hos meg har det vært normalt Murringer fra 7 dpo, selv når jeg ikke har vært gravid. Spørs hva som er vanlig for deg, da.Har du opplevd det tidligere?Vondt i magen og mens smerter 1 uke før tr? Normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg har det vært normalt Murringer fra 7 dpo, selv når jeg ikke har vært gravid. Spørs hva som er vanlig for deg, da.Har du opplevd det tidligere?Vondt i magen og mens smerter 1 uke før tr? Normalt?
Ikke så lenge til positiv test, nå Er cysten noe som må fjernes? Eller KAN fjernes?CD 12
Sånn har EL testene utviklet seg. Har tatt to tester i samme urin og lagt de inn i appen innen 5 min + når de er tørket. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i de tørkede resultatene har det skjedd ting hvertfall. Litt spennende
Vis vedlegget 326841
Mannen skal til urolog på mandag, det er en cyste i den ene testikkelen som forårsaker smertene, men de siste par dagene har vært bedre for han heldigvis
Har veldig få tegn på EL annet enn watery utflod, økt sexlyst og kjenner av og til at noe skjer i eggstokkene. Ingen andre tegn.
Ja tror vel jeg har hatt det før:/ er så lei av å håpe så kommer TR:/ følger med på symptomer hele tiden hehe føler jeg skal få mensen men er 6-7 dgr igjenHos meg har det vært normalt Murringer fra 7 dpo, selv når jeg ikke har vært gravid. Spørs hva som er vanlig for deg, da.Har du opplevd det tidligere?
Har blitt skikkelig lurt før selv, så synes det er ganske dårlig gjort at symptomer på graviditet og vanlig dpo er så like! Hvis du er en av dem som er glad i å ta mange tester, er det jo ikke lenge til du kan begynne å ta g-testerJa tror vel jeg har hatt det før:/ er så lei av å håpe så kommer TR:/ følger med på symptomer hele tiden hehe føler jeg skal få mensen men er 6-7 dgr igjen
Jeg pleier å ha annenhver mens helt jævlig vondt å mye blødning. For å så ha ingen vondter å lite mens neste gang. Nå kommer vel den værste igjen:/ ja er testetøs :/ blir bare sååååååå dritt deppa hver gangHar blitt skikkelig lurt før selv, så synes det er ganske dårlig gjort at symptomer på graviditet og vanlig dpo er så like! Hvis du er en av dem som er glad i å ta mange tester, er det jo ikke lenge til du kan begynne å ta g-tester
Da krysser jeg fingrene for at du slipper marerittmens på laaang tid! Når ryker første test?Jeg pleier å ha annenhver mens helt jævlig vondt å mye blødning. For å så ha ingen vondter å lite mens neste gang. Nå kommer vel den værste igjen:/ ja er testetøs :/ blir bare sååååååå dritt deppa hver gang
Hehe vil helst imorgen, men tror best vente til mandag. Nå har jeg gått 11 mnd u/spiral å mye skuffa, mye penger haha hater dette prøve prosjektet men så spennende å.Da krysser jeg fingrene for at du slipper marerittmens på laaang tid! Når ryker første test?
Ikke så lenge til positiv test, nå Er cysten noe som må fjernes? Eller KAN fjernes?
Så hyggelig at du har tenkt på meg Har holdt meg litt unna, men nå som el-testingen var i gang, må jeg jo bare inn her Tror el er i dag. Har murringer i mage og korsrygg, og dette er jo rundt samme tid som jeg pleier å få el. Håper egentlig bare at testene blir svakere og svakere i løpet av helgen, for da registrerer jeg gårsdagens test som peak. Håper du får positiv test snart, for det er ekstra spennende når man deler dpo-tiden med andre som er like langtHei Nuuni - nå har jeg tenkt masse på deg og vært spent på oppdatering av EL og hvordan det går
Jeg regner kanskje med å få positiv i løpet av helgen.. Kanskje søndag? Da er jeg CD14 og jeg fikk jo positiv på CD15 sist. Krysser fingrene hvertfall. Hvordan går det med deg og eggløsningen? Fått sterkere utslag? *må inn i dagboken din og kikke litt*
Så utrolig deilig å vite at du har en plan hvis det ikke klaffer denne gangen! Hvis det ikke går nå, er det mye større sjanse for at det skal klaffe de kommende månedene.Snakket akkurat med gynekologen på telefonen, for jeg ønsker ikke gå altfor lang tid før jeg gjør noe mer aktivt for å bli gravid. Hun sa at hun sender meg resept på letrozole for å stimulere eggløsning, så prøver jeg det 2-3 PP'er og ser hvordan det går.
Er det noen av dere som har erfaring med det? Jeg må vente til TR med å ta det, så jeg kjenner at jeg er skikkelig spent. Vet ingenting om det enda, men etter et raskt googlesøk skal det stimulere eggløsning og hjelpe kroppen både lage modne egg og slippe det. Nå tror jeg egentlig ikke at det er et problem hos meg, men hun sa at hvis det ikke funker ila 3 PP'er bør mannen sjekke sæden før vi går videre.
En annen ting hun sa var at vi ikke får offentlig prøverørtilbud ettersom både mannen og jeg har barn fra før, selv om vi ikke har felles barn. Det er litt kjipt, men jeg får undersøke det litt i løpet av de neste ukene hvertfall.
Det føles godt å ha en plan og det gjør meg litt mindre stresset, selv om jeg utrolig nok ikke er like stresset denne PP'en som forrige. Kanskje har jeg innsett at dette tar tid og at det er helt greit. Uansett har det vært noen veldig deilige dager siden jeg fikk TR og det er så godt å kjenne at humøret er bedre og jeg har fått troen på at vi faktisk kan klare dette
Så hyggelig at du har tenkt på meg Har holdt meg litt unna, men nå som el-testingen var i gang, må jeg jo bare inn her Tror el er i dag. Har murringer i mage og korsrygg, og dette er jo rundt samme tid som jeg pleier å få el. Håper egentlig bare at testene blir svakere og svakere i løpet av helgen, for da registrerer jeg gårsdagens test som peak. Håper du får positiv test snart, for det er ekstra spennende når man deler dpo-tiden med andre som er like langt
Jeg fikk prøve Letrozol i fjor. Enkel og dobbeldose og tillegg Ovitrelle (EL sprøyte) og Metformin. Jeg har EL av meg selv men fikk det som en boost. Mange kjemiske så hjalp ikke helt på meg, kom liksom ikke i mål, men ble optimistisk.Snakket akkurat med gynekologen på telefonen, for jeg ønsker ikke gå altfor lang tid før jeg gjør noe mer aktivt for å bli gravid. Hun sa at hun sender meg resept på letrozole for å stimulere eggløsning, så prøver jeg det 2-3 PP'er og ser hvordan det går.
Er det noen av dere som har erfaring med det? Jeg må vente til TR med å ta det, så jeg kjenner at jeg er skikkelig spent. Vet ingenting om det enda, men etter et raskt googlesøk skal det stimulere eggløsning og hjelpe kroppen både lage modne egg og slippe det. Nå tror jeg egentlig ikke at det er et problem hos meg, men hun sa at hvis det ikke funker ila 3 PP'er bør mannen sjekke sæden før vi går videre.
En annen ting hun sa var at vi ikke får offentlig prøverørtilbud ettersom både mannen og jeg har barn fra før, selv om vi ikke har felles barn. Det er litt kjipt, men jeg får undersøke det litt i løpet av de neste ukene hvertfall.
Det føles godt å ha en plan og det gjør meg litt mindre stresset, selv om jeg utrolig nok ikke er like stresset denne PP'en som forrige. Kanskje har jeg innsett at dette tar tid og at det er helt greit. Uansett har det vært noen veldig deilige dager siden jeg fikk TR og det er så godt å kjenne at humøret er bedre og jeg har fått troen på at vi faktisk kan klare dette
Så utrolig deilig å vite at du har en plan hvis det ikke klaffer denne gangen! Hvis det ikke går nå, er det mye større sjanse for at det skal klaffe de kommende månedene.
Jeg fikk prøve Letrozol i fjor. Enkel og dobbeldose og tillegg Ovitrelle (EL sprøyte) og Metformin. Jeg har EL av meg selv men fikk det som en boost. Mange kjemiske så hjalp ikke helt på meg, kom liksom ikke i mål, men ble optimistisk.
Spennende med el-testene.CD 12
Sånn har EL testene utviklet seg. Har tatt to tester i samme urin og lagt de inn i appen innen 5 min + når de er tørket. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i de tørkede resultatene har det skjedd ting hvertfall. Litt spennende
Vis vedlegget 326841
Mannen skal til urolog på mandag, det er en cyste i den ene testikkelen som forårsaker smertene, men de siste par dagene har vært bedre for han heldigvis
Har veldig få tegn på EL annet enn watery utflod, økt sexlyst og kjenner av og til at noe skjer i eggstokkene. Ingen andre tegn.
Har hatt det helt likt som deg. Har vært innom og lest i andre sine dagbøker, men har ikke orket å skrive noe selv. Har egentlig ikke vært så mye å melde om egentlig, så har heller ikke orket å skrive om hvor kjipt det var å få tr.Det lover jo veldig godt da Leste i dagboken din, har prøvd å se om du har lagt ut noe nemlig.
Jeg har også holdt meg mer unna denne gangen og det har vært veldig godt. Man trenger av og til en pause - det har jeg kjent veldig på. Har vært lettere for meg å lese andres dagbøker enn å skrive noe selv. Den siste uken har vært veldig fin, men tiden fra EL til TR og dagene etter TR var veldig tøffe mentalt. Var helt utslitt følte jeg, for det tar sånn på å få negative tester og føle at "alle andre" får positive. Men så henter man plutselig en positivitet og klarer å innstille seg på at det kan ta tid.
Jeg håper jeg får positiv EL-test i løpet av helgen, så kan vi følge hverandre frem til TR og håpe sammen Når er din IKM? Min er rundt 8./9.juni, men det er basert på at jeg får EL 27.mai, så den justerer seg nok litt dersom jeg får EL i løpet av helgen. Har hatt lutealfase på 12 dager de to siste PP'ene, så er jo rimelig å anta at denne også blir sånn.
Har hatt det helt likt som deg. Har vært innom og lest i andre sine dagbøker, men har ikke orket å skrive noe selv. Har egentlig ikke vært så mye å melde om egentlig, så har heller ikke orket å skrive om hvor kjipt det var å få tr.
Hvis EL er i dag, blir IKM 4/6. 12 dagers lutealfase på meg og. Er iallefall med i IKM uke 23.
Hei du Så bra mannen føler seg bedre, og at dere har funnet ut hva det skyldes. Så håper jeg det kan fikses på en enkel og grei måte
Håper du ikke får bruk for medisinene jeg da, men godt å føle at man har en plan videre om det ikke skulle klaffe denne gangen.
Gleder meg til å følge deg ut i DPOland!