Så bra at røntgen gikk bra. Håper han får noe smertestillende eller antibiotika eller noe som hjelper.CD 9 - PP3
Rart å kalle det PP3 når vi ikke aktivt går inn for prøving denne måneden. Mannen var til røntgen i dag og fant ingenting heldigvis. Han ble så lettet og nærmest følte han fikk livet i gave, så rett etter timen begynte han å si at det var på tide at jeg tester etter EL, spurte når EL var og gledet seg til å komme inn i prøving igjen sa han Det gjorde meg veldig glad, men jeg kjenner at jeg ikke orker det maset forrige PP ga meg, så jeg vil gjerne ta det roligere. Det har vært veldig deilig å ikke stresse med testing, tenke på væskeinntak og ta dråper og hostesaft her og der. Selv om det ikke er kreft, så har mannen fortsatt veldig vondt og noe påvirker åpenbart understellet. Derfor tenker jeg at vi kan teste etter EL fra og med i morgen sånn som mannen vil, men jeg kjenner meg litt ambivalent til det hele denne PP'en. Kanskje det kan være like greit? Vi skal feire "livet" i kveld med sushi, så det skal bli koselig Han har ny legetime i morgen, så får vi håpe at han får antibiotika eller noe, for smerten er jo som sagt der.
Jeg har vært på kontoret i dag og det har faktisk vært veldig godt med et annet fokus. Ble litt trist da jeg snakket mye om svangerskap med en nygravid kollega, for jeg ønsker jo så gjerne å være der selv. Uten at jeg spurte, så fikk jeg inntrykk av at de har prøvd et års tid, så jeg unner henne det selvfølgelig. Er jo alltid hyggelig at folk venter barn, men når man er prøver selv ønsker man selvfølgelig det samme for seg selv.
Konklusjonen er vel at ja, vi prøver, men går det fem dager mellom babydansen så gjør det det. Jeg orker ikke det jaget av å måtte ha sex annenhver eller hver dag og livmortappen har jeg ikke kjent på en eneste gang. Den er jeg ferdig med. Jeg kjenner meg faktisk litt lettere (mye fordi røntgentimen gikk fint selvfølgelig) og ikke like stresset denne PP'en. Jeg vet det kan komme, så jeg får nyte disse dagene med ro inni meg og bare glede meg over at det høyst sannsynlig ikke er noe alvorlig med mannen min
Og høres bra ut at du tar det roligere denne pp.
Håper dere får tatt en babydans eller to rundt el og at det ellers blir en mer stressfri pp for deg.