Jeg håper virkelig du får en februarbaby - krysser fingrene for at du får positiv test om noen uker
Når er IKM? Det var veldig spennende å tempe, så det tror jeg du kan synes også
Kjenner at det blir ekstra gøy denne PP'en faktisk, for da kan jeg sammenligne. Og så vil jeg ikke ha flere PP'er - bare så det er sagt
Jaaaa, det må du gjøre. Får håpe det hjelper!
Gleder meg veldig til å følge deg i svangerskapet fremover
Ja, jeg håper den har klargjort seg skikkelig for å huse en liten en i 9 måneder
Du har helt rett. Alle vil jo få det til raskt, det er ingen som ønsker å få negative tester gang på gang. Ja, de gjør nok det. Hvertfall noen av de (mannen og jeg har fire til sammen). Men ingen av de vet at vi faktisk prøver å få det til, så det er jeg skikkelig spent på når vi kan fortelle de (hvis vi er så heldige å få det til). Jeg har så lyst å dele gleden med de, magen og alt som skjer inni kroppen med den lille. De kommer til å bli fine storesøsken, så baby kommer til å bli veldig heldig
Jeg har ikke blødd så mye enda, det har vært mer smerter enn blod. Men i dag har jeg fungert fint og jeg har ikke tatt smertestillende, så jeg vet ikke hvorfor det var så smertefullt i går. Kom som sagt ikke så mye blod og det meste er brunt (kun friskt blod når jeg tisser - sorry for detaljene..) Det kan være, som du skriver, kroppens måte å komme tilbake til seg selv på. Jeg håper spiren sitter for deg også denne måneden!
Du ligger 2 dager foran meg du da. Når har du IKM? Blir spennende med EL-tester da! Når begynner du å teste?