Så koselig at du tar deg tid til å lese og ikke minst legge igjen en kommentar Jeg tror jeg er for kontrollfreak til å ikke prøve, men jeg vurderte i noen minutter før jeg slo ned på at jeg kommer til å sjekke etter el-slim, symptomer osv allikevel. Men jeg har lyst å ikke gå sånn inn i det mentalt, bare innstille meg på at dette tar tid.
Jeg har gått tur fire dager på ettermiddagen uken som har vært, så det er et godt forslag Det hjelper mye for hodet.
Selv om jeg tror det er over og ut for min del denne PP'en setter jeg stor pris på at du deler at du fikk positiv test etter IKM - det gir veldig håp for mange tror jeg! Hvor mange dager etter IKM testet du positivt? Testet du hver dag frem til du fikk positiv test?
Det er så mange, spesielt i forumene, som får positive tester fra 6 DPO og det kan gjøre en som meg litt nedfor, selv om det selvfølgelig er veldig hyggelig at damene rundt får ønsket oppfylt. Det blir allikevel litt sårt fordi man selv ønsker å være i den situasjonen, men får kun blanke tester servert hver dag.
Synes du kan ta EL tester likevel Er jo greit å sjekke at El har vært og sikker på at man får lagt inn aksjer
Godt du kommer deg ut da ja Prøver å komme meg ut på tur hver dag her og tiltross for at det er iskaldt og masse snø, men hey, elsker å gå på ski så passer meg eeegentlig fint
Jeg mener jeg fikk positiv test 2 dager etter IKM (Men, dette er snart 8 år siden, så mulig hodet mitt tuller med meg og det egentlig var 1 dag etter) Og den var svak da. og da hadde jeg testet negativ 2 dager på rad i forveien husker jeg i alle fall.
Jeg har testet endel opp gjennom årene, men har aldri en eneste gang hatt antydning til positiv før 10 DPO, og den endte vel i en kjemisk tror jeg
Er først etter at jeg registrere meg her inne jeg startet å skrive ned ting
Jeg synes også "alle" tester megapositivt 8 DPO, er utrolig nedslående at man ikke gjør det samme, men samtidig er jo alle kvinner forskjellig. Noen tester 6 DPO mens andre må inn til lege og få det bekreftet med blodprøve 1 uke etter IKM